| |

آنچلوتی پیش از بازی الچه و رئال مادرید: اگر بازیکنی از من درباره خروج بپرسد، جلوی او را نمی گیرم

به گزارش فوتبال۷۲۴ از آنچلوتی پیش از بازی الچه و رئال مادرید پرسیده شد که آیا ممکن است به هازارد اجازه دهد باشگاه را ترک کند یا خیر

کارلو آنچلوتی به صراحت گفته است که اگر هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید نمی‌خواهند در باشگاه باشند، اگر بخواهند از این باشگاه بروند، مانعی برای آنها نخواهد داشت.

در پاسخ به این سوال که آیا او به بازیکنی که بهترین عملکرد خود را ندارد، مانند ادن هازارد، اجازه می‌دهد در صورت درخواست تیم را ترک کند یا خیر، مرد ایتالیایی قاطعانه برخورد کرد. آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز جمعه گفت:

“من در دوران مربیگری خود هرگز بازیکنی را که می خواهد تیم را ترک کند مجبور به ماندن نکرده ام.”
“به نظر شخصی من در این مورد بحثی نیست. اگر بازیکنی بخواهد جدا شود، قرار است برود. در این شکی نیست…”

وینیسیوس جونیور در چند بازی اخیر متحمل تکل‌های خشن شده است، اما آنچلوتی نگران این نیست که وینگر برزیلی ممکن است مصدومیتی را به همراه داشته باشد.

او خاطرنشان کرد:

“نه، وینیسیوس بسیار جوان است و بهتر از دیگران بهبود می یابد.”
از نظر فیزیکی، روزی که او درست نباشد یا سطح آمادگی خود را حفظ نکند، به نیمکت خواهد رفت.»

 

آنچلوتی پس از تساوی 0-0 رئال مادرید مقابل اوساسونا در اواسط هفته به طرز آشکاری از داوران ناامید شد، اما او یک سوال در مورد آنها را به پاسخی مبنی بر تغییر سبک بازی تیم‌ها از زمان آخرین مربیگری او در پایتخت اسپانیا تبدیل کرد.

او پاسخ داد

“من نمی گویم داوری بهتر یا بدتر شده. فقط متفاوت است.”
“فوتبال اسپانیا در مقایسه با اولین دوره من اکنون یک سبک فوتبال همه جانبه تر است. اکنون در دفاع پیشرفت کرده و تیم ها مستقیم تر هستند.
“در دوره اول من کنترل بازی بیشتر بود، حالا فوتبال مستقیم تر است. فوتبال بهتر یا بدتر وجود ندارد، فوتبالی وجود دارد که مربی باید از ویژگی های بازیکنانش لذت ببرد. به عنوان مثال من تاکتیک تیمی وایکانو را خیلی دوست داشتم

 

به احتمال زیاد ژاوی هرناندز در آینده نزدیک به عنوان سرمربی بارسلونا منصوب میشود و جایگزین رونالد کومان اخراج شده است، آنچلوتی فقط چند کلمه برای بازیکن کاتالانی داشت.

او گفت:

 

برای ژاوی بهترین ها را به عنوان مربی آرزو می کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید