| |

ابرل مدیر تیم بوروسیامونشن‌گلادباخ : “بازی در اروپا همیشه موفقیت بزرگی است”

به گزارش فوتبال۷۲۴ ماکس ابرل درباره پایان فصل ، شانس بوروسیا برای صعود به اروپا و دیدار آخر هفته آینده با اف سی بایرن مونیخ صحبت کرد 🔻

 

ماکس ، به نظر می رسد که بوروسیا برای دهمین فصل متوالی در نیمه بالای جدول بوندس لیگا باشد. بایرن و دورتموند تنها باشگاه هایی هستند که این توانایی را دارند. در مورد گلادباخ چه می گوید؟🔻

ابرل: من در گذشته اغلب گفته ام كه ​​هدف ما این است كه خودمان را به عنوان یك باشگاه برتر در بوندسلیگا تثبیت كنیم. ما ۹ بار پشت سر هم توانسته ایم این کار را انجام دهیم و اکنون این فرصت را داریم که دوباره آنرا تکرار کنیم. این در مورد پیشرفت و کیفیت ما چیزهای زیادی را بیان می کند که ما تنها باشگاهی هستیم که جدا از بایرن و دورتموند این کار را انجام داده ایم. از طرف دیگر ، من فهمیدم که برای بسیاری در پایان نیم فصل پیروزی کافی نیست. با این وجود نمی توان انکار کرد که این نشانه انسجام است.

بعد از تعطیلات آخر هفته ، اکنون در بوندسلیگا مستقیماً به خانه می آییم. موقعیت بوروسیا را در آستانه سه روز آخر چگونه می بینید؟

ابرل: ما هنوز هم در نبرد برای سهمیه هستیم و می خواهیم بهترین پایان فصل را که می توانیم داشته باشیم تجربه کنیم. ما تقریباً در اواسط ماه فوریه از یک فصل خوب لذت می بردیم ، سپس در بوندس لیگا یک فاز داشتیم که چند هفته بدون گرفتن امتیاز بودیم . این اجرای ضعیف ، موقعیت بهتری را برای این مرحله نهایی در اختیار ما قرار می دهد. با این حال ، ما هنوز سه بازی مانده داریم و هفتم هستیم و صعود به لیگ کنفرانس به دست خود ماست. ما سعی خواهیم کرد در سه مسابقه پایانی هرچه بیشتر امتیاز کسب کنیم و شاید برای صعود به لیگ اروپا کافی باشد.

شما به لیگ کنفرانس اشاره می کنید ، و اکنون تأیید شده است که هفتم حضور در مرحله پلی آف کنفرانس لیگ را تضمین می کند. شرکت در این مسابقه تازه تاسیس چقدر مطلوب است؟

ابرل: بازی در اروپا همیشه یک هدف بزرگ برای بوروسیا مونشن گلادباخ است و قطعاً بدون توجه به حضور در لیگ قهرمانان ، اروپا یا کنفرانس ، همیشه یک موفقیت بزرگ است. انتخابی برای اروپا بدان معنی است که شما فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اید. لیگ کنفرانس هنوز چیزی ناشناخته است. این اساساً توسط یوفا ایجاد شده است تا به باشگاه های کشورهای کوچکتر فرصت بازی در اروپا را بدهد. با این وجود ، تعدادی از باشگاه های قابل توجه هنوز درگیر خواهند بود ، بنابراین مطمئناً درگیر شدن برای ما جذاب خواهد بود.

صلاحیت در اروپا از نظر حفظ بازیکنان اصلی در این باشگاه چقدر مهم است؟

ابرل: اینکه باشگاه برای هفتمین بار در ده سال گذشته راهی اروپا شود ، اتفاق خوبی است. من نمی دانم که آیا این لزوماً عاملی عظیم در مذاکرات قرارداد با بازیکنان خواهد بود یا خیر ، اما اطمینان دارم که این کار آنها را کمی راحت تر خواهد کرد.

فکر می کنید بازار نقل و انتقالات در تابستان چگونه خواهد بود؟

ابرل: بهار گذشته همه باشگاه ها به شدت دچار بیماری همه گیر شدند ، اما یک سال کامل از آن زمان گذشته است. ما تحت این شرایط جدید یک فصل کامل داشته ایم و اکثریت موارد تا حدودی تلفیق شده اند. با این حال ، باشگاه ها هنوز مجبور به از دست دادن درآمد بزرگ هستند ، نیازی به ذکر این واقعیت نیست که قرارداد جدید تلویزیونی باشگاه های بوندس لیگا 200 میلیون یورو درآمد کمتر از قرارداد قبلی دارد. این دو جنبه است که هر باشگاهی باید از پس آنها برآید و آنها را محاسبه کند ، که در نهایت به این معنی است که آنها مجبورند در پایان فصل پول نقد کنند و ببینند در کجا ایستاده اند. بنابراین ، من فکر می کنم که ادامه فعالیت بازار نقل و انتقالات کمی طول خواهد کشید و بسیاری از باشگاه ها در صورت وقوع به معاملات واکنش نشان می دهند. همچنین می توانم بیش از حد معمول معاملات قرضی را تصور کنم.

برای کاهش خطر عفونت ، از امروز ، بازیکنان و کارکنان بوروسیا فقط مجاز به مسافرت بین ورزشگاه و خانه هایشان هستند. سپس آنها از 12 مه وارد یک اردوگاه آموزشی قرنطینه می شوند و در آنجا شبانه در BORUSSIA-PARK اقامت خواهند کرد. نظر شما درباره این اقدام توسط DFL چیست؟

ابرل: ما فصل بوندسلیگا را کاملاً خوب پشت سر می گذاشتیم ، سپس دو هفته پیش ، هرتا اولین باشگاهی شد که به طور کامل قرنطینه شد. برای جلوگیری از یک سناریوی دیگر مانند آن و اطمینان از این که می توانیم فصل را به روشی منصفانه مشاهده کنیم ، فکر می کنم این اندازه گیری قرنطینه یک تصمیم منطقی و صحیح است. بعداً به دلیل EURO فرصت بیشتری برای بازی ها وجود ندارد ، بنابراین منطقی است که تیم ها را جدا کنید تا خطر ابتلا را کاهش دهید.

این شنبه ، بوروسیا به مونیخ سفر می کند تا با بایرن روبرو شود که می تواند با یک پیروزی قهرمان شود. آیا این کار دشوارتر است؟

ابرل: بازی های خارج از خانه در مونیخ هرگز آسان نیست ، اما ما در سال های اخیر حریفان شایسته بایرن بوده ایم و اغلب آنها را با مشکل روبرو کرده ایم. هدف این است که آخر هفته همین کار را انجام دهیم. ما برای کسب نتیجه به مونیخ می رویم و برای ادامه حرکت در نبرد برای اروپا به یک نفر نیاز داریم. این واقعیت که بایرن می تواند قهرمان شود ، نقش زیادی برای من ندارد. ما باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم.

بوروسیا پس از عقب افتادن 2-0 و برد 3-2 چه نتیجه ای می تواند بگیرد؟

ابرل: ما در آن بازی خیلی سریع 2-0 شکست خوردیم اما باز هم توانستیم برگردیم و برنده شویم. ما مخصوصاً در نیمه دوم واقعاً خوب دفاع کردیم. با این حال ، هر بازی متفاوت است ، بنابراین لزوما نمی توان آن مسابقه را مانند آخر هفته دانست. هر چند یک چیز واضح است و آن این است که اگر امیدواریم در برابر بایرن فرصتی داشته باشیم قطعاً به عملکرد عالی نیاز خواهیم داشت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید