| | | | | | |

ادی هاو: نیوکاسل می خواهد سبک خود را مقابل میلان نشان دهد، تونالی یک رهبر است

فوتبال724– ادی هاو بر تمایل خود برای دیدن “ماهیت رقابتی” نیوکاسل در بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان تاکید کرد.

کلاغ ها پس از کسب مقام چهارم در لیگ برتر در فصل گذشته، به رقابت های باشگاهی برتر اروپا راه یافتند و برای اولین بار در دو دهه گذشته آنها را به لیگ قهرمانان بازگرداندند.

میلان و نیوکاسل در یکی از گروه‌های سخت‌ قرار گرفته‌اند، رویارویی با بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن، که فشار بیشتری را روی هر بازی در دور اول رقابت‌ها وارد می‌کند.

هاو در کنفرانس مطبوعاتی، ابتدا درباره سفر با تاخیر نیوکاسل به میلان صحبت کرد.

مشکل آب و هوا باعث تاخیر در پرواز شد. مدتی روی باند فرودگاه نشسته بودیم. هیچ چیز غیر عادی برای ما نیست. با عرض پوزش بابت تاخیر

این بخشی از کار ماست. این یک مشکل آب و هوایی بود، اما ما در گذشته در شرایط مشابهی قرار داشتیم. ما به آن عادت کرده ایم کمی دیرتر از آنچه که دوست داشتیم رسیدیم، اما مشکل بزرگی وجود ندارد.

او در مورد اینکه بازی مقابل میلان چه معنایی برای نیوکاسل و هوادارانشان دارد صحبت کرد.

من هرگز در یک بازی لیگ قهرمانان حضور نداشتم، من خیلی مشغول کار بودم! بعد از مدتها دوری، لحظه ای غرورآفرین برای همه خواهد بود. ما باید در بهترین حالت خود باشیم.

سرمربی نیوکاسل در مورد الکساندر ایساک و کالوم ویلسون به روز رسانی کرد.

او واقعاً تحت تأثیر قرار گرفته است. مصدومیت اولیه یک ضربه بود، اما به او اجازه داد که در آنجا ثابت شود. وقتی برگشت، فوق العاده بود. او یک تکنسین فوق العاده است. کالوم خوبه آماده سازی عادی برای او.

او در مورد خرید جدید ساندرو تونالی که در ماه جولای بیش از 70 میلیون یورو برای نیوکاسل هزینه داشت، نظر داد.

او واقعا به نیوکاسل متعهد است. زندگی در اینجا، زبان و هر کاری که ما می خواستیم او انجام دهد. مهاجرت از کشور دیگر بسیار دشوار است.

من واقعاً او را به عنوان یک شخص دوست دارم. در مورد بازی او که من آن را دوست دارم جدی هستم. او یک رهبر است هیجان زده برای آنچه که او می تواند برای ما باشد، چه در حال حاضر و چه در آینده. او برای بازی فردا در دسترس است، او بسیار هیجان زده است.

از او پرسیده شد که آیا می تواند آینده مربیگری خود را در ایتالیا ببیند.

من آمدم تا امپولی ساری را ببینم تا یاد بگیرم، خیلی به او مدیونم. در حال حاضر، من به مربیگری در کشور دیگری فکر نمی‌کنم، اما شما هرگز نمی‌دانید که آینده چه خواهد شد.

هاو بر امیدهای خود برای افتتاحیه لیگ قهرمانان نیوکاسل تاکید کرد.

ما می خواهیم تا جایی که می توانیم خوب عمل کنیم. ما می خواهیم خیلی رقابتی باشیم. ما می خواهیم سبک بازی خود را نشان دهیم. اول از همه، ماهیت رقابتی در بازی ما باید وجود داشته باشد.

در نهایت از هاو در مورد وضعیت میلان پس از باخت 5-1 در دربی مقابل اینتر سوال شد.

رقابت متفاوت روز متفاوت ما فقط می توانیم روی خودمان تمرکز کنیم. باید با آن جو بازی را خوب شروع کنیم. شروع کلید خواهد بود.

بازی بسیار سختی در پیش داریم، آنها تیمی با بازیکنان باکیفیت و مربی فوق العاده هستند. چند سال پیش با پیولی آشنا شدم و درباره فوتبال صحبت کردیم، من از نحوه مدیریت تیمش خوشم می آید. فکر می‌کنم او واقعاً آدم خوبی است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید