| | | |

ام باپه، سانچو، کوتینیو و دیگران – بررسی اهداف لیورپول در تابستان

برای بررسی اهداف نقل و انتقالات لیورپول با فوتبال۷۲۴همراه باشید.

دشوار است بدانید که دقیقاً  لیورپول چه پستی را باید بهبود ببخشد، چه بازیکنی می‌تواند قرمزها را همچنان صدرنشین لیگ برتر نگهدارد و باعث پیشرفت پایدار در لیگ قهرمانان و جام حذفی شوند؟

لیورپول در تابستان 2019 هیچ  نام مهمی را برای تیم اول جذب نکرد، اما تصمیم گرفت به جای آن، در راستای  فصل گذشته کار کند و به نقاط قوت تیمش تکیه کند. با این وجود، یورگن کلوپ ممکن است وسوسه شود تا تیم‌ خود را هرچه بیشتر تقویت کند، زیرا او می خواهد عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و امیدوار است آن را تداوم بخشد.

نیل جونز خبرنگار نزدیک به آنفیلد درباره نقل و انتقالات قرمزها نظراتی دارد.

قرمزها قبلاً توجه خود را به فعالیت های تابستانی  با اهداف بلند مدت نشان داده اند ،  احتمالاً تعداد بیشتری بازیکن جدید را در آنفیلد مشاهده می کنیم.

مدافع سویا، دیگو کارلوس در لیست اهداف نقل و انتقالات لیورپول قرار دارد و این بازیکن برزیلی از زمان ورود او از نانت در سال 2019 به تیم لالیگا، لیگ اسپانیا را تحت تأثیر قرار داده است.

همچنین وی مورد توجه رئال مادرید به عنوان جایگزینی بالقوه برای سرخیو راموس قرار گرفته است و بند آزادسازی او 64 میلیون پوند است.

کلوپ و همکارانش نیز از تحسین کنندهای سانچو بازیکن دورتموند هستند که در بوندس لیگا درخشان ظاهر شده است. البته علاقه لیورپول به استعدادهای ملی انگلیس یک راز نیست، با توجه به علاقه منچستر یونایتد و چلسی که قبلاً در زمینه وینگرهای انگلیسی وارد عمل شده‌اند، لیورپول حاضر است تا سقف ۷۰میلیون پوند برای یک وینگر انگلیسی وارد رقابت شود.

اگرچه سانچو با هم تیمی های ملی ، کالوم هادسون‌ادوئی و تامی آبراهام در استمفورد بریج روابط نزدیکی دارد، اما فرصت کار تحت نظارت کلوپ می تواند عاملی محرک در تصمیم سانچو برای آینده او باشد. با وجود اینکه دورتموند جدایی سانچو را در تابستان قطعی میداند، ولی سعی میکند بالاترین رقم ممکنه را از فروش او بدست آورد.

لئون بیلی وینگر بایر لورکوزن نیز یک هدف بالقوه برای قرمزهای آنفیلد است که علاقه دارند به تیم بازیکن سرعتی بیشتری اضافه کنند. بازیکن تیم‌ملی جامائیکا می تواند گزینه ارزان قیمتی در صورت شکست در جذب سانچو باشد و قیمت به مراتب مناسب‌تری نیز دارد.

جو گلهارت ، بازیکن هفده ساله ویگان هم مورد توجه کلوپ است و همچنین ساندرو تونالی هافبک 19 ساله برشیا و تیم ایتالیا.

ناتانیل کلین هم می تواند آنفیلد را به صورت قرضی ترک کند.

کلوپ در نقل و انتقالات زمستانی هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن خاص نداشت، اما احتمال نقل و انتقالات شلوغ را در پنجره تابستان رد نکرده است. کلوپ گفت:


“آسان نیست اما امکان پذیر است. ما خواهیم دید، دقیقا نمی دانم.”

واینالدوم یکی‌از گزینهای خروجی لیورپول  است. جورجیینیو واینالدوم هافبک لیورپول می گوید که او برای تصمیم گیری در مورد آینده خود در آنفیلد عجله نخواهد کرد، و او نیز خروج احتمالی را رد نمی کند اما هلندی ملی پوش می‌گوید که باشگاه را “خانه” اصلی خود می داند.

یورگن کلوپ احتمالا دوبازیکن مازاد در نقل و انتقالات تابستانی دارد. هنوز مشخص نیست که کدام بازیکنان مجاز به ترک آنفیلد خواهند بود، اما شقیری و ناتالین کلین جزو گزینه های احتمالی قلمداد می‌شوند.

” امباپه درلیورپول می‌تواند باعث دردسر کلوپ شود”

به گفته فابینیو، ورود کیلیان امباپه به لیورپول دغدغه اصلی یورگن کلوپ شده است. او گفت:

“در این لحظه اگر او را در اینجا داشته باشیم برای لیورپول دردسر خواهد بود زیرا سه مهاجم ما بسیار خوب هستند.”

لیورپول  بازگشت کوتینیو را رد می کند.

اطرافیان نزدیک به کلوپ احتمال بازگشت بازیساز برزیلی به آنفیلد را رد کرده اند. فیلیپ کوتینیو پس از ترک لیورپول در سال 2018 که برای پیوستن به بارسلونا تلاش بسیار زیادی کرد، هم اکنون در بایرن به صورت قرضی بازی می‌کند.

افرادی که به احتمال زیاد از لیورپول خارج می شوند.

انتظار می رود شقیری در ماه ژانویه از لیورپول جدا نشود، اما بازیکن سوئیسی علاقه مند به بازی های منظم و ثابت است.  او در رادار رم و سویا قرار دارد.

چیری‌ولا با وجود نمایش قابل قبولی که در پیروزی 1 بر صفر جام حذفی قرمزها در برابر اورتون داشت، می تواند از لیورپول و به یک باشگاه تراز اول منتقل شود. او در آنفیلد جابجایی زیاد داشته است و از زمان ورودش در سال 2015 سه بار قرضی به تیمهای دیگر رفته است.

کورتیس جونز بهترین بازیکن در پیروزی جام حذفی برابر اورتون به احتمال زیاد آخرین ماه‌های خود را در آنفیلد سپری میکند. با این وجود سرمربی لیورپول پس از پیروزی اظهار داشت كه انتظار دارد كه جونز آینده ای روشن در لیورپول داشته باشد او‌گفت:

“تا زمانی كه هیچ چیز عجیبی رخ ندهد او در آنفیلد خواهد بود”.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید