اولین مصاحبه اریک تن‌هاخ در کسوت سرمربی منچستریونایتد

به گزارش فوتبال۷۲۴ بالاخره اریک تن‌هاخ رسما وارد رختکن منچستریونایتد شد و از امروز رسما سرمربی شیاطین سرخ است

درباره احساس قبل از شروع کار در باشگاه: تن‌هاخ 🔻

من بسیار خوشحالم که همه شما را اینجا می بینم، در باشگاه به گرمی از من استقبال کردند. من مشتاقانه منتظر شروع کار هستم. اینجا خانه جدید من است و می خواهم در اینجا موفق باشم.” “من کلمه “هیجان انگیز” را می گویم. من واقعا مشتاق شروع کار در این باشگاه با تاریخچه بزرگ هستم. ما می خواهیم آن را به جایی که باید باشد برگردانیم.
فکر می کنم دلایل زیادی برای من وجود دارد. ابتدا می خواهیم هوادارانمان به ما افتخار کنند. این یک چالش بزرگ است.
من می خواهم یک تیم متحد بسازم که برای یکدیگر بجنگند و به نتیجه برسند. همچنین از آنجایی که ما در تئاتر رویاها بازی می کنیم، می خواهیم از بازی لذت ببریم.
با این حال در نهایت هدف ما نمایش فوتبالی فوق العاده است. اگر هم نتوانیم این نوع فوتبال را بازی کنیم، باید برنده شویم.”

درباره اینکه چرا اینقدر سریع به انگلیس آمدید ؟ تن‌هاخ 🔻

قبل از شروع فصل، باید آماده شوید. این فرایند در حال انجام است. در حالی که هنوز در فصل جاری هستید، شروع به برنامه ریزی برای فصل بعد می کنید.
اما من این زمان را نداشتم، فقط اکنون توانستم بیایم. آمدم تا با مردم ملاقات کنم و در مورد استراتژی صحبت کنم، پیش فصل، کادرفنی و تیم را آماده کنم.
“شرایط فعلی را باید بپذیریم، اما در عین حال درک کنید که یک سال پیش این باشگاه، این تیم در لیگ برتر دوم بود. پتانسیل وجود دارد و اکنون باید آن را درک کنیم.
این یک روند است، زمان می برد، اما من متقاعد شده ام که به نقطه ای می رسیم که موفق می شویم. ما باید سخت کار کنیم و این کار باید بر اساس فلسفه و استراتژی درست باشد.
ابتدا به استراحت می رویم و پیش فصل (7 خرداد) آغاز می شود. تا آن زمان، من چند بازیکن از فهرست فعلی خواهم داشت. ما می خواهیم پست های خاصی را در تیم به روز کنیم، اما همانطور که گفتم یک سال پیش این تیم در لیگ دوم بود. آنها پتانسیل بالایی دارند و من واقعا مشتاق کار با تیم هستم.

تن‌هاخ درباره بازیکنان 🔻

ملاقات با بازیکنان جدید واقعا جالب است. و البته برای من این چیز جدیدی است. مدت زیادی در آژاکس ماندم: چهار سال و نیم. زمان بسیار خوبی بود، اما اکنون شروع جدیدی برای من است و باید همه چیز را از ابتدا بسازیم.
من از خودم خیلی انتظارات دارم. من هم همین را از تیمم می خواهم.. آنها باید با یکدیگر همکاری کنند و هر روز بهترین تلاش خود را انجام دهند. و من می گویم شخصاً برای من کلمه “خوب” کافی نیست، ما باید بهتر باشیم.”

در مورد دیدار احتمالی با آژاکس: تن‌هاخ 🔻

من امیدوارم که اینطور باشد، زیرا این بدان معناست که ما در لیگ قهرمانان بازی می کنیم! ما باید هر چه زودتر به آنجا برگردیم.”

درباره ادامه میراث هلندی‌ها در یونایتد: تن‌هاخ 🔻

من باید تمام تلاشم را انجام دهم و هر روز تمام تلاشم را خواهم کرد. من تمام تلاشم را خواهم کرد، بنابراین امیدوارم بتوانم این میراث را ادامه دهم.
من تاریخ منچستریونایتد را می دانم، روزهای خوب، هواداران و جو اولدترافورد را به یاد دارم. زمانی که سر الکس فرگوسن سرمربی بود و عناوین را به دست آوردند، آنها را در بهترین حالت خود تماشا کردم.
قبل از آمدن سر الکس، منچستریونایتد نیز باشگاه بزرگی بود. من افرادی مانند بازبی و چارلتون را می شناسم که با پیروزی های چشمگیر منچستریونایتد را در سرتاسر جهان نمایان کردند.
چیزی که بیشتر به یاد دارم این است که همیشه فرهنگ مبارزه در یونایتد وجود داشته است. آنها همیشه با هم جنگیده اند و موفق شده اند.»

درباره اینکه آیا او مشتاق حضور در اولدترافورد است یا خیر: تن‌هاخ 🔻

“البته من می خواهم آن را احساس کنم. هواداران چنین جوی را در اولدترافورد ایجاد می کنند… این فوق العاده خواهد بود و من واقعا مشتاقانه منتظر آن هستم.نمی دانم چگونه به من سلام خواهند کرد! باید منتظر این لحظه باشیم. آنها قطعاً می توانند از من انتظار داشته باشند که بهترین کار را انجام دهم. من هر کاری که لازم باشد انجام خواهم داد تا منچستریونایتد را به جایی که به آن تعلق دارد برگردانم..

آینده چه می‌شود و یونایتد را در‌کجا می‌بینید؟ تن‌هاخ 🔻

من رویاپرداز نیستم. من برای امروز زندگی میکنم و تمام تلاشم را می کنم و بر اساس معلومات و منطق تصمیم می گیرم. ما به یک ایده خوب و افراد مناسب نیاز داریم.

چه وقت موفق می‌شوید ؟ تن‌هاخ 🔻

وقتی هر روز همه چیزمان را بدهیم، آن وقت موفق خواهیم شد. برای امروز زندگی کنید، روی عناوین تمرکز کنید و در مورد چیزهای دیگری که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد رویاپردازی نکنید.
همه چیز در مورد کسب عناوین است. زمانی که پروژه را در آژاکس شروع کردیم، هدف این بود که آژاکس را به یک باشگاه اروپایی قوی تبدیل کنم. می خواستیم در هلند به اوج برگردیم. زمانی که کارم را شروع کردم، پی‌اس‌وی آینتهوون در صدر قرار داشت، اما ما آن را تغییر دادیم.در چهار سال گذشته، ما به طور مداوم شماره یک بوده ایم. خوشحالم و راضی هستم که به این هدف رسیدیم. همچنین مهم بود که آخرین فصلم را در رتبه اول به پایان برسانم.”
همانطور که ما این کار را انجام دادیم – با تسلط فوتبال و دیکته خود، من می خواهم همین کار را در منچستریونایتد انجام دهم. اما در نهایت، مهارت و کیفیت بازیکنان تعیین می کند که چگونه بازی کنیم.

تن‌هاخ در‌ادامه گفت 🔻

من در بایرن مونیخ، آژاکس بودم و اکنون در منچستریونایتد هستم. می دانم که حریفان ما برای شکست دادن منچستریونایتد انگیزه زیادی دارند و ما باید برای آن آماده باشیم تا برویم و در این نبرد پیروز شویم.
حتی اگر حریفان بیش از حد انگیزه داشته باشند، ما باید این کار را حتی بیشتر از آنها انجام دهیم. همیشه باید بهتر از حریف برای بازی آماده باشیم. ما باید فوتبال هجومی بازی کنیم.”

تاکتیک شما چگونه خواهد بود ؟ تن‌هاخ 🔻

ما باید از فشار استفاده کنیم – فشار کل در بالا و فوتبال جسورانه و زیبا بازی کنیم. د و همچنین در جذب جوانان به تیم اصلی کار کنیم.یونایتد و آژاکس شبیه هم هستند.

هر جا که کار می کنم، خواسته های زیادی از بازیکنانم دارم. من از آنها انتظار دارم که بجنگند و 100درصد توان خود را بدهند. قبلاً اشاره کردم که “خوب” کافی نیست. نه، ما باید بهتر کار کنیم و بازیکنان باید با یکدیگر همکاری کنند. آنها باید متحد شوند، تیمی شوند تا با دشمن مبارزه کنند.»

در مورد قهرمانی در لیگ برتر: تن‌هاخ 🔻

«حالا به آن فکر نمی‌کنم. این هدف ماست، اما رسیدن به آن زمان می برد.»

در مورد فرصت کار در لیگ برتر: تن‌هاخ 🔻

“باورنکردنیه! لیگ برتر بهترین لیگ دنیاست. من قبلا مقابل چند مربی بازی کرده ام و مشتاقانه منتظر دیدار دوباره آنها هستم.”

در مورد کادر مربیگری جدیدش: تن‌هاخ 🔻

هر دوی آنها می دانند چگونه موفق شوند، آنها تجربه کسب جام ها را دارند، بنابراین در دفتر مرکزی من هستند. استخدام بخش بسیار مهمی است و من دوست دارم روی آن کار کنم.»

درباره رونالدو: تن‌هاخ 🔻

“البته او بخشی از پروژه خواهد بود! چه چیزی می تواند بیاورد؟ گل‌های زیاد

تن‌هاخ درباره فن‌دبیک گفت 🔻

من رابطه خوبی با او دارم، مشتاقانه منتظر دیدارمان هستم.»

آیا یونایتد یک باشگاه تجاری است؟ تن‌هاخ 🔻

فوتبال در اولویت این باشگاه است. به هر شکلی، همه باشگاه ها تجاری هستند. آنها نیاز به کسب درآمد دارند.”

تن‌هاه درباره خطرات آمدن به یونایتد🔻

من هیچ خطری در این انتقال نمی بینم. این یک باشگاه بزرگ است، ما باید به آینده آن نگاه کنیم. کارکنان جدید در این زمینه به من کمک خواهند کرد. من مطمئن هستم که موفق خواهیم شد.»

نوشته‌های مشابه