بارتمئو فساد
| | |

بارسلونا و بارتمئو بی گناه هستند، فساد مالی و تبلیغات تخریبی نداشته اند

فوتبال724– حسابرسی در مورد رابطه بارسلونا با I3 Ventures (شرکت داده پردازی اطلاعات اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی) مشخص کرده است که این باشگاه اقدام به انجام اقدامات تبلیغاتی علیه شخص ثالث نکرده است. همچنین باشگاه و بارتمئو فساد مالی در این خصوص نداشته اند.

توافق نامه بارسا با شرکت Ventures I3 در ماه فوریه مورد بررسی قرار گرفت و ادعا شد این شرکت برای پاکسازی وجه رئیس باشگاه، بارتومئو در رسانه های اجتماعی و ایجاد جو علیه بازیکنان مخالف او استخدام شده است.

بازسلونا و I3 Ventures این ادعاها را تکذیب کردند و گزارشی که پس از حسابرسی توسط پی دبلیو سی (Price water house Coopers) انجام شد، نشان داد که این باشگاه “هیچگونه اقدام توهین آمیز و برهم‌زدن جو” علیه دیگران انجام نداده است.

در جمع بندی یافته های این گزارش در وب سایت رسمی بارسا عنوان شده:

قراردادهای مختلف خدمات مربوط به نظارت و تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی به نمایندگی از بارسلونا شامل برنامه های تخریبی برای اشخاص ثالث نبوده است.

شرکت pwc همچنین هیچ مدرکی مبنی بر فساد مالی پیدا نکرد و مشخص کرد که قیمت پرداخت شده توسط بارسا برای خدمات I3 Ventures “در محدوده عرف بازار” است.

بارسلونا در پاسخ به یافته های این گزارش در بیانیه‌ای عنوان کرد:

هیئت مدیره به قسمت حقوقی باشگاه دستور می دهد كه این راه را ادامه دهند و در صورت لزوم اقدامات حقوقی لازم را علیه كسانی كه اتهامات كاذب و بی اساس به تیم زده و به چهره موسسه و مدیریت صدمه زده اند، پیگیری کند.

محتویات این گزارش و نتیجه گیری های آن، در پرونده هایی که علیه این باشگاه شکل گرفته است، ارائه می شود. این پرورندها براساس رفتار نامشخص و غیرقانونی بدون سند روشن بوجود آمده است.

چند ماه قبل چندین نشریه مدعی شده بودن بارتمئو ریاست بارسلونا فساد مالی دارد و به شرکتی خصوصی پرداخت‌هایی برای تخریب و جبهه گیری علیه مخالفین او داشته است.

این پرورنده به دادگاه عالی ارجاع شده است.

تحقیقات شرکت pwc فعلا جنبه مدرک ندارد و تنها به عنوان یک تحقیق در دادگاه ارائه می‌گردد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید