برونو فرناندز در منچستر یونایتد
| | | | |

برونو فرناندز در مورد انتقالش به منچستر می گوید، تصمیم سختی نبود

هشت بازی، سه گل و سه پاس گل؛ عملکرد خوب فرناندز در منچستر آن هم فقط در عرض یک ماه.

برونو فرناندز هافبک ملی پوش پرتغالی از شرایطی که دارد راضی است.

هنگامی که به منچستر امدم دقیقا همان تیمی را دیدم که انتظارش را داشتم. ما همه با هم برابریم، همه تشنه برد هستیم، همه به دنبال این هستیم که پیشرفت کنیم و بهترین عملکرد خودمان را نمایش دهیم. ما می توانیم با هم تعامل داشته و شروع تازه ای با هم داشته باشیم. این قضیه تنها به من مربوط نمی شود بلکه مربوط به کل تیم است.

او همچنین ادامه داد:

رد کردن و شانه خالی کردن از وظایف باعث پایین امدن کیفیت تیمی ما میشود. قبل از من هم یونایتد توانایی بردن بازی ها را داشت و یک بازیکن به تنهایی هیچوقت نمی تواند کل تیم را تغییر دهد. تیم زمانی پیشرفت می کند که هر کسی در جای خود به درستی نقش خود را ایفا کند. هنگامی که به تیم ملحق شدم این ویژگی را در بازیکنان دیدم؛ و حالا من می توانم مانند دیگر بازیکنان به پیشرفت تیم کمک کنم.

هافبک پرتغالی خاطر نشان کرد که با میل هر چه تمام تر به باشگاه بزرگی مانند یونایتد امده است. او پیشتر حدود سه فصل برای اسپورتینگ به میدان رفته بود ؛

وقتی فرصت حضور در منچستر را داشتم درنگ کردن و تعلل بی معنی بود! این فرصت دوباره برای من پیش نمی امد. با مسئولان باشگاه صحبت کردم ، البته انها با مسئولان یونایتد مذاکراتی داشتند. به انها گفتم که ترجیحم بر این است که به منچستر بروم. من این فرصت را در دوران حرفه ای نباید از دست میدادم و به حضور در باشگاهی مانند یونایتد نیاز داشتم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید