کلوپ آژاکس
| | |

مصاحبه کلوپ پس از مساوی لیورپول با منچستریونایتد

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول در مورد هفته 19 مسابقه لیگ برتر مقابل منچستریونایتد (0: 0) صحبت کرد.🔻

اگر 1-0 پیروز می‌شدیم ، می گویم همه چیز مرتب است. نمی توان انکار کرد که منچستر یونایتد شانس خود را داشته است. آنها در شرایط خوبی هستند.

با توجه به تمام کلماتی که قبل از بازی گفته شد که “منچستر یونایتد” عالی است و ما با مشکلاتی روبرو هستیم ، بچه های من امروز مسابقه خوبی داشتند. در نیمه اول ضد حمله‌های عالی وجود داشت ، توپ به خوبی حرکت می کرد. اما ما گل نخوردیم. این مهمترین چیز در فوتبال است.
نیمه دوم بازتر ظاهر شد. آنها دو موقعیت گلزنی داشتند و آلیسون دو سیو خوب انجام داد.

کلوپ درباره بازی بدون گل گفت 🔻

توضیح ساده ای برای تعداد کم گل زده وجود ندارد. همیشه لحظات تحقق نیافته وجود خواهد داشت. ما باید به جلو حرکت کنیم ، هر آنچه در مورد آن گفته می شود را نادیده بگیریم. همه دوست دارند گل را ببینند. اما نمی توان بازیکنان را مجبور کرد که امتیاز بدهند.
این فوتبال است. پیش می آید. زمان هایی وجود دارد که توضیح اینکه چرا از همه جهات امتیاز می گیرید غیرممکن است. در دیدار برابر کریستال پالاس همه چیز اشتباه پیش رفت. این شرایط کمی آزار دهنده است.

کلوپ درباره نحوه بازی تیم 🔻

من شیوه بازی تیم را دوست دارم. من می بینم که بسیاری از افراد مسابقات بسیار با کیفیتی را انجام می دهند ، بازی تیمی نیز در یک سطح بود. این نتیجه ای نیست که ما می خواستیم بلکه نتیجه ای است که به دست آوردیم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید