| | |

سولسشایر بعد از مساوی منچستریونایتد مقابل لیورپول به همراه آمار دقیق و جدول آنلاین لیگ برتر و ماتریکس نتایج

تیم صدر نشین لیگ برتر دیشب به مصاف تیم دوم جدول رفت .در این دیدار که با نتیجه بدون گل دو تیم منچستریونایتد و لیورپول به اتمام رسید به نفع سولسشائر بود .

تیم‌او با 2 امتیاز بیشتر در صدر جدول است .مساوی لیورپول و پیروزی لسترسیتی و منچستریونایتد باعث شد لیورپول به رده ۴جدول سقوط کند
سولسشائر بعد از بازی گفت 🔻

تنها در صورت پیروزی در مسابقه بعدی می توان این نتیجه را خوب دانست. با توجه به شانس هایی که داشتیم امروز فرصت پیروزی را از دست دادیم. ما ناامید شدیم

به مرور بهتر شدیم 🔻

تا آخر بهتر شدیم. در نیمه اول ، ما اصلاً بد شروع کردیم. ما نه خونسردی داشتیم و نه سعی در تحمیل بازی خود داشتیم.
من این موقعیت را یک فرصت از دست رفته می دانم با توجه به موقعیت هایی که داشتیم ، اما باز هم ، ما واقعاً خوب بازی کردیم. من ناامید شده ام ، اما هنوز یک امتیاز دارم – اگر در مسابقه بعدی برنده شوید اشکالی ندارد.

درباره کلین شیت 🔻

 

ما دروازه را بسته نگه داشتیم – بله ، تیم سخت برای یکدیگر می جنگد ، دفاع ما از جلو شروع شد ، این نگرش را نشان می دهد که هیچ بازیکنی نمی تواند مهمتر از کل تیم باشد.
ما می توانیم بهتر بازی کنیم و آن را می دانیم. می توانیم آرامش بیشتری داشته باشیم . چند مورد وجود دارد که باید آنها را بهبود ببخشیم.

اوله درباره پوگبا 🔻

پوگبا امروز عالی بود ، کار زیادی داشت و با عملکرد امروز خود شایسته یک گل بود. او باید گل می زد.
وقتی اینجا امتیاز می گیرید چیز مثبتی است ، اما ما می خواهیم در هر مسابقه برنده شویم ، بنابراین من نمی توانم اینجا بایستم و لبخند بزنم.
بهتر شدیم و پیشرفت کردیم. ما نه تنها از نتیجه ، بلکه از برخی قسمت های بازی ناامید شده ایم. من می دانم که این بچه ها می توانند بهتر بازی کنند.

درباره لیورپول 🔻

لیورپول خوب بازی کرد و با دو هافبک میانی در خط دفاع ، آنها مانند گذشته دفاع کردند و این کیفیت آنها را نشان می دهد. “

در سوت آفساید🔻

“اغلب اوقات مدیران لیورپول و منچستر یونایتد در مورد چیزی توافق نمی کنند! ما باید در مورد این قانون تجدید نظر کنیم. پل پوگبا به دلیل این قانون در برابر منچسترسیتی مصدوم شد. ”
“ما دو موقعیت بسیار خطرناک ایجاد کردیم ، اما دروازه بان 2 سیو عالی انجام داد.”

سولسکائر در مورد تعویض فرناندز🔻

“این یک تصمیم تاکتیکی [ گرینوود] بود. از زمان آمدن برونو به اینجا ، او در هر مسابقه با تمام وجود بازی می کند. در اواخر ، ما فکر کردیم که حضور فیزیکی پل به ایجاد لحظه ای برای ما کمک می کند و اگر میسون فرصتی پیدا می کرد ، می توانست به سرعت گلزنی کند. “

در مورد لوک شاو:🔻

“او خیلی بهتر شده است ، من از عملکرد او خوشحالم

 

 

 

رده بندی جدول لیگ برتر انگلیس بعد از دیدارهای دیشب

 

 

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
امتیاز
1
38
27
5
6
86
2
38
21
11
6
74
3
38
20
9
9
69
4
38
19
10
9
67
5
38
20
6
12
66

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید