| | | | |

جان بارنز: اتلتیکو مادرید بارسلونا نیست، آنها شدیدا دفاعی هستند

جان بارنز درباره دیدار برگشت اتلتیکو مادرید به لیورپول هشدار داد.

جان بارنز به لیورپول درباره بازی اتلتیكومادرید در دور برگشت هشدار داد که آزمایش بسیار سخت‌تری نسبت به بازی با بارسلونا در سال گذشته پیش رو دارند.

قرمزها در دور اول در واندا متروپولیتانو با نتیجه 1 بر ۰ شکست خوردند ، سه شکست در 4 بازی آخر خود در تمام رقابت ها.

تیم یورگن کلوپ متخصص بازیهای برگشت در آنفیلد است و در نیمه نهایی رقابت سال گذشته که با نتیجه 3 بر 0 مقابل بارسلونا شکست خورده بود را در بازی برگشت ۴ بر ۰ پیروز شد و به فینال رسید.

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از اسکای‌اسپورت، اسطوره لیورپول جان بارنز گفت:

فکر می کنم بازی با اتلتیکو مادرید با بارسلونا متفاوت باشد. شما می گویید بارسلونا تیمی بهتر از اتلتیکو است اما موضوع این است که بارسلونا تیمی دفاعی نیست. اگر آنها مجبور باشند یک بازیکن را پرس کنند با ۲۰درصد خط دفاعی انجام می‌دهند ولی تاکتیک دیگو سیمئونه فرق می کند. فکر می کنم در برابر اتلتیکو داستان سخت تر خواهد بود.


پس از شکست از اتلتیکو، لیورپول متعاقباً با شکست 3 بر ۰ در واتفورد رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ برتر را از دست داد و همچنین از جام حذفی به دست چلسی حذف شد.

بارنز اضافه کرد:

با نگاه به 18 ماه گذشته ما نمی توانیم آنها را مورد انتقاد قرار دهیم. در مورد اینکه آنها جام حذفی را از دست داده اند، چیزهای زیادی وجود دارد. من ترجیح می دهم فکر کنم که در 70 یا 80 بازی گذشته سه باخت داشته‌ایم.
من فکر نمی‌کردم این‌روند تا کنون ادامه داشته باشد، لیورپول حداکثر توان خود را انجام به کار گرفته است. آنها لزوماً بازیکنان بهتری نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتر ندارند. آنها نگرش، تعهد، عزم و هماهنگی خوبی با طرفداران دارند، به این معنی که آنها از پتانسیل خود در راه فتح جامها حداکثر استفاده را می‌برند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید