پوگبا مادرید
| | | | | | |

رئال مادرید بهتر است به دنبال بازیکنان فروتن بجای پل پوگبا باشد

فوتبال724– مرد آلمانی معتقد است که بازیکن فرانسوی مهارت های لازم را دارد، اما ممکن است از روحیه درستی برخوردار نباشد تا بتواند تاثیر مثبتی در سانتیاگو برنابئو داشته باشد. اولی استیلیک، هافبک پیشین رئال مادرید ترجیح می دهد غولهای لالیگا “بازیکنان فروتن” را بجای پل پوگبا هافبک منچستریونایتد هدف قرار دهند.

پوگبا 27 ساله به طور مرتب با انتقال به مادرید در ارتباط بوده است، در حالی که طبق گفته ها این هافبک هدف باشگاه سابق خود یوونتوس نیز است.

استیلیک که در دهه 1970 و 80 میلادی موفق به کسب سه عنوان قهرمانی در لالیگا و بسیاری از عناوین دیگر به عنوان بازیکن مادرید شد، گفت که این باشگاه تنها در صورت بازگشت به روزهای گالاکتیکوس (کهکشانی ها) در اوایل دهه 2000 باید به دنبال پوگبا باشد.

وی به آ اس گفت:

اگر می خواهید به ایده کهکشانی ها برگردید، شاید بله. اما من بیشتر طرفدار بازیکنان فروتن هستم که استعداد و فداکاری زیادی برای تیم دارند.

مادرید درست دو سال پیش، هنگامی که کریستیانو رونالدو به مقصد یوونتوس رفت، قدرت بسیار زیادی از ستارگان را از دست داد.

رونالدو پس از یک دوران تماشایی در سانتیاگو برنابئو، مادرید را به مقصد یوونتوس قبل از شروع فصل 2018-19 ترک کرد. اقدامی که بعد از آن باشگاه لالیگایی سه مربی طی یک فصل داشت و فقط جام جهانی باشگاهها را به دست آورد.

استیلیک تأکید کرد که هر باشگاهی برای جایگزینی بازیکنانی مثل رونالدو تلاش می کند و رئال سزاوار وقت برای بازسازی را دارد.

وی گفت:

فقط یک کریستیانو وجود دارد. به همین دلیل می بینم که وقتی یک قطعه اساسی از تیم برود، هر باشگاهی به زمان تطبیق پذیری خاصی نیاز دارد.

در حالی که پیگیری رئال مادرید برای خرید پوگبا برای استیلیک سوال برانگیز است، کریستف دوگاری، بازیکن ملی پوش پیشین فرانسه اخیراً از هافبک منچستریونایتد حمایت کرده تا با هدایت زین الدین زیدان، دوباره استعدادش را کشف کند.

دوگاری به آر ام سی اسپورت گفت:

همه ما مشاهده کرده ایم که این [تیم رئال] کمی پیر شده است. این تیم در زمینه طراحی حمله، شکستن خطوط دفاعی و رسیدن به خط دوم دفاعی حریف وقتی توپ در مرکز زمین است مشکل دارد.

او گفت:

پوگبا می تواند این کار را انجام دهد. او پسری است که می تواند به گل برسد. برای من، او پسر ایده آلی است که می تواند آنچه را که رئال از دست داده به آنها بازگرداند.

وی ادامه داد:

یک سال گذشته برای او دشوار بوده است، زیرا او مصدومیت دارد و تیمش عملکرد خوبی ندارد اما هر بار که توانسته است بازی کند، به سرعت سطح خود بازگشته است. اگر زیزو عاشق پوگبا است، دلیلی وجود ندارد که وی یک سال صبر کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید