| | | |

رئیس باشگاه لاتزیو کلودیو لوتیتو : خریدهای بیشتری در راهند

فوتبال724– رئیس و مالک باشگاه لاتزیو کلودیو لوتیتو اصرار دارد که لاتزیو در این فصل تقویت شده است و “خریدهای دیگر” پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خواهند آمد. “من رویا نمی فروشم، بلکه اینها فقط واقعیت قطعی است.”

بیانکوچلستی پس از بیش از یک دهه راهی لیگ قهرمانان اروپا شد و در فصل گذشته در سری آ چهارم شد.

لوتیتو در مراسم معرفی تیم بانوان لاتزیو 21-2020 گفت:

ما سعی خواهیم کرد بهترین کار ممکن را انجام دهیم، اگرچه تنها نیستیم و عوامل غیر قابل پیش بینی نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.

فصل گذشته، ما در موقعیتی بودیم که انتظار چیز دیگری را داشته باشیم، اما به آنچه که به دست آوردیم رضایت دادیم. امسال تلاش می کنیم از این تجربه یاد بگیریم و بالاتر از همه تیم را با چهره های جدیدی که می توانند چیزهای بیشتری به ارمغان بیاورند تقویت کنیم.

هواداران تاکنون انتقادات زیادی نسبت به این خریدها داشته اند، اما لوتیتو مصمم بود که لاتزیو با گونزالو اسکالانت، پپه رینا، ودات موریگی و محمد فارس تقویت شده است.

کلودیو لوتیتو ادامه داد:

برای همه آنچه ما انجام داده ایم روشن است. ما یک هافبک، یک دروازه بان، یک مهاجم و یک وینگر به خدمت گرفتیم. خواهید دید که خریدهای بیشتری نیز خواهد آمد.

در مورد اهداف ما در این فصل، من همیشه گفته ام که رویاها را نمی فروشم، بلکه فقط واقعیتی قطعی را می گویم. وظیفه من این است که این تیم را در شرایطی قرار دهم که بهترین کار را انجام دهد. متأسفانه من کسی نیستم که پا به زمین می گذارد.

این تیم همه کارهایی که برای نتیجه خوب مورد نیاز است را در اختیار دارد. بعد از آن نمی توانم بدانم در زمین چه اتفاقی خواهد افتاد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید