هوینس نویر
| | |

هوینس : نویر بهترین دروازبان جهان است

به گزارش فوتبال۷۲۴، اولی هوینس اسطوره و مدیر سابق بایرن‌مونیخ در‌مصاحبه‌ای با نشریه کیکر درباره موضوعاتی از جمله قرارداد نویر و نوبل، مشکلات باشگاه‌ها و راه اندازی مجدد لیگ صحبت کرده است.

هوینس درباره مانوئل نویر گفت:

من از مانوئل نویر بسیار قدردانی می کنم و بسیار خوشحال می شوم اگر برای چند سال آینده در بایرن بماند، زیرا او هنوز هم بهترین دروازه بان جهان است.

من همچنین معتقدم که قرارداد با الكساندر نوبل صددرصد درست بوده و تصمیمی درخشان از طرف (مدیر ورزشی) حسن صالح‌حمیدزیچ بوده است.

اگر نویر برای یک فصل دیگر در بایرن بماند، 10مین سال حضور او در این باشگاه خواهد بود.

وی تاکنون با بایرن مونیخ هفت بار قهرمان بوندس لیگا، چهار بار جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا شده است.

باشگاه ها در آلمان در حال حاضر دوباره در حال تمرین هستند و امیدواری وجود دارد که بوندس لیگا بتواند در هفته های آینده پشت درهای بسته  شروع گردد.
بازیکنان و هیئت مدیره بایرن برای کمک به این باشگاه در بحران کووید۱۹ تصمیم به کاهش دستمزدهای خود گرفتند و هوینس این حرکت را درست و شایسته تشویق می‌داند‌.

وی گفت:

در بایرن‌مونیخ کاهش 20 درصدی دستمزد بسیار خوب است. چون ما هیچ گونه درآمدی از بازی های بدون تماشاگر نداریم که این امر با کاهش دستمزد جبران می‌شود.

اساساً من فکر می کنم بازی های بدون تماشاگر جای سوال دارند، اما با توجه به وضعیت حال حاضر جهان بسیار منطقی و خوب هستند.

هوینس درباره انتقاد برخی افراد از عملکرد سازمان لیگ‌های فوتبال آلمان و همچنین تحت فشار گذاشتن مسئولان فوتبال آلمان به منظور از سرگیری هر چه سریع‌تر مسابقات گفت:

سازمان لیگ آلمان در شرایط بحرانی حال حاضر بسیار عالی عمل کرده است. شخصا خوشحال می‌شوم اگر طرفداان متعصب و افراطی محدود شوند. اصلا منطقی نیست حتی یک نفر به خاطر دو هفته فوتبال (در صورت ادامه بازی‌ها) جان خود را از دست بدهد. هیچ فرد یا مسئولی نمی‌تواند جوابگوی آن باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید