ناگلزمن منچستر
|

مصاحبه جولیان ناگلزمن قبل از دیدار لایپزیگ با تیم شالکه در هفته ۲۰ بوندسلیگا فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم لایپزیگ و شالکه در‌هفته بیستم بوندسلیگا به دیدار یک‌دیگر می‌روند
شالکه که روزهای بدی را سپری میکند در ته جدول و با خطر سقوط روبرو است

 

جولیان ناگلزمن در مورد وضعیت در شالکه:🔻

“تیم شالکه اساساً می تواند فوتبال را به خوبی بازی کند. البته ، تمام آمارها علیه آنها صحبت می کنند: آنها کمترین امتیاز را دارند و در انتهای جدول قرار دارند.

این هفته در مسابقات DFB Cup مقابل ولفسبورگ دیدید که آنها می توانند همگام شوند. تیم مدت هاست به آن بدی که می‌گوینپ نیست. آنها بازیکنان انفرادی خوب زیادی دارند و در حال حاضر در زمستان نیز برخی از افراد حرفه ای را با تجربیات زیاد – همچنین در سطح بین المللی – آورده اند.
برای شالکه فقط سه امتیاز حساب می شود ، بنابراین آنها همه چیز را به خطر می اندازند و همه چیز را شکست می دهند. هر چیز دیگری برای آنها بی ربط است. یک بوکسور ضربه خورده همیشه خطرناک است.

من به پسرانم اشاره خواهم کرد که چه کیفیتی در تیم دارند. اینکه چرا آنها همیشه نمی‌توانند کیفیت مطلوب را در فصل جاری اجرا کنند و چرا اکنون در این رتبه جدول هستند را نمی توانم ارزیابی کنم. ما روی عملکردمان تمرکز خواهیم کرد و نه روی حریف.

درباره مهاجمین 🔻

“گلها مهمترین چیز برای یک مهاجم هستند. به همین دلیل این حرکت برای یوسف پولسن صحبت می کند. او توانست با گل‌زنی در برابر بوخوم خود را نشان دهد. درباره الکساندر سرلوث ، این واقعیت که او بسیار خوب پیشرفت کرده است وجود دارد. او در حال انجام مسیر درست است. او آنچه را که از او می خواهیم به زمین می آورد – در دویدن و ضد فشار به خوبی عمل می‌کند. بنابراین شاید من به او فرصت دهم تا روند فعلی خود را ادامه دهد.
جلسه تمرینی نهایی به من نشان می دهد که روز شنبه هر دو مهاجم را مقابل شالکه بیاورم یا نه، آنها هر دو واقعا خوب هستید. من کتاب دیگری خواندم که می گفت شما باید بیشتر به احساس خود گوش دهید. شاید فردا این کار را بکنم “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید