| |

رونالد کومان به محرومیت در دو بازی برای لیونل مسی واکنش نشان داد

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از 90min رونالد کومان ، سرمربی بارسلونا از تصمیم این باشگاه برای اعتراض به محرومیت لیونل مسی پس از کارت قرمز آرژانتینی ها مقابل اتلتیک کلاب در فینال سوپرکوپا اسپانیا حمایت کرد.

در حالی که بارسلونا  3-2 عقب بود ، پاس مسی توسط آسیر ویلیابره مهار شد، در ادامه مسی با ضربه به پشت سر مهاجم باشگاه اتلتیک واکنش نشان داد.

این حادثه در ابتدا دیده نشد ، اما پس از مشورت داور با مانیتور VAR ، مسی کارت قرمز مستقیم گرفت و این اولین کارت قرمز مشتقیم او از زمان حضور وی در باشگاه بود.

علی رغم گزارش هایی که حاکی از آن بود که برنده شش بار توپ طلا می تواند تا 12 بازی محروم شود ، کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا محرومیت دو بازی را کافی دانست – اما بارسلونا قصد خود را برای تجدیدنظر اعلام کرده است و این تصمیم توسط کومان پشتیبانی می‌شود.

این باشگاه به من گفته است که آنها در این مورد توافق ندارند و خواهیم دید ، مواردی وجود دارد که می توان از آنها دفاع کرد و این موضوع مربوط به باشگاه است ، امیدوارم تحریم ها را کاهش دهند ، در غیر این صورت ما دو بازی بدون مسی انجام خواهیم داد.

او در ادامه گفت 🔻

“او امروز صبح بدون مشکل تمرین کرده است و این به این معنی است که از بازی آخر خوب شده است و بازی بعد از محرومیت بازی خوبی خواهد بود.

بارسلونا در حال حاضر پس از یک فصل آشفته دیگر در خانه و خارج از خانه ، در لالیگا سوم است و هفت امتیاز عقبتر از صدر نشین ، اتلتیکو مادرید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید