ساری
| | | | | |

ساری : دلم برای لیگ برتر تنگ شده است؛ با بازیکنان چلسی مشکل داشتم

فوتبال724- مائوریتزیو ساری اعتراف می کند که با بازیکنان چلسی “تضاد” داشته و “هرگز دیگر در انگلستان زندگی نمی کند” اما برای لیگ برتر “دلش تنگ می شود”.

ساری چلسی را به قهرمانی در لیگ اروپا در سال 2019 و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرد، اما تابستان گذشته به یوونتوس بازگشت.

این مربی 61 ساله به کانال رسمی باشگاه یووه گفت:

هرچه از نردبان ترقی بیشتر بالا بروید، ایجاد روابط شخصی با بازیکنان سخت تر  می شود.

وی گفت:

محیط اطراف شما بسیار تغییر می کند و ساخت این روابط بیشتر طول می کشد. من با رختکن چلسی رابطه متناقضی داشتم اما وقتی به آنها گفتم که می روم ، بسیاری از آنها گریه می کردند.

من کسی نیستم که پشت سر دیگران حرف بزند. من درباره کارهایی که آنها اشتباه انجام می دهند زیاد صحبت می کنم ولی و در مورد کارهای خوبی که انجام می دهند کمتر صحبت می کنم.

ساری ادامه داد:

فکر می کنم این تأثیر زیادی داشته باشد، اما آنها می آموزند که از شما به خاطر کسی که هستید قدردانی کنند. طولانی ترین روابط با بچه هایی است که من با آنها بازی کردم، بنابراین فکر می کنم وقتی شخصیت شما را بشناسند، چیزهایی را تشخیص می دهند.

وی گفت:

کسانی که به فکر بازنشستگی از فوتبال هستند، گاهی از من راهنمایی می گیرند که چگونه وارد عرصه مربیگری شوند.

ساری افزود:

برخی از من سؤال می كنند كه آیا می توانند یك سال به عنوان دستیار به من بپیوندند. برخی به دلایل شخصی به من مراجعه می کنند زیرا با همسر و فرزندان خود مشکلی داشته اند.

پس از برقراری رابطه، می توانید در مورد هر چیزی صحبت کنید.

اگرچه ساری طرفدار سبک زندگی انگلیسی نیست، سرمربی سابق ناپولی اعتراف کرد که عاشق فوتبال در این کشور شده است.

شما احساس می کنید که جوانان در انگلستان، نه فقط در فوتبال، فرصت های بیشتری دارند.

علی رغم این، من هرگز در آنجا زندگی نخواهم کرد. من نمی فهمم که چگونه ایتالیایی هایی که در آنجا زندگی می کنند …

در مورد فوتبال، این یک داستان متفاوت است. دلم برای لیگ برتر تنگ شده است. از لحاظ فنی سطح فوق العاده ای و فضای باورنکردنی وجود دارد.

من هرگز نشنیدم علیه رقیب در استادیوم شعار بدهند. هواداران رقیب از شما درخواست می كنند كه با شما عکس بگیرند و استادیومها همیشه پر از تماشاگر هستند. این فوق العاده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید