| | |

صحبتهای اشتفان لاینر بعد از شکست از بروسیا دورتموند در جام حذفی

لاینر : «ما باید به این مسیر ادامه دهیم.»

اشتفان لاینر مدافع راست پس از شکست برابر بروسیا دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، درباره ارزیابی خود از این مسابقه، وضعیت فعلی و هفته های آینده صحبت کرد.

 

دیدگاهش درباره مسابقه:

«ما امید زیادی به خود داشتیم و در طول 90 دقیقه نشان دادیم که می خواهیم پیشرفت کنیم. ما هر آنچه در چنته داشتیم، انجام دادیم. دورتموند خیلی خوب ضد حمله زد و به برتری رسید و این باعث شد اختلاف در یک بازی فشرده رقم بخورد. با این وجود، تا جاییکه به عملکرد و اشتیاق ما مربوط می شود، نمی توانیم به خود سخت بگیریم.»

 

در مورد نا امیدی پس از باخت:

«ما از جام حذفی خارج شده ایم و این رنج آور می کند. آن شب واقعا برای ما غم انگیز بود زیرا ما با اشتیاق بازی کردیم اما پاداش این اشتیاق را نگرفتیم. شاید ما می توانستیم گلی به ثمر برسانیم که باعث شود بازی وارد وقتهای اضافی شود اما بازی بعد از 90 دقیقه به پایان رسید.»

 

در مورد عملکرد ضعیف فعلی باشکاه:

«همیشه دشوار است بگویید که چرا مراحل اینچنینی را طی می کنید. ما اساسا همه چیز را امتحان می کنیم، این را می توانستید در برابر دورتموند ببینید. در حال حاضر ما کمی در یک برهه سخت قرار داریم اما باید به مسیر ادامه دهیم و این وضعیت را تحمل کنیم. اکنون باید نشان دهیم که به صورت یک تیم به هم چسبیده ایم.

 

در مورد هفته های آینده:

«ما با وجود این شکست به جلو و به آینده نگاه می کنیم. [فقط] صحبت کردن مشکلی را حل نمی کند اما روز شنبه یک بازی مهم دیگر در بوندس لیگا مقابل بایر لورکوزن داریم. علاوه براین، ما هنوز در دو رقابت بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا می جنگیم. این همان چیزی است که اکنون باید روی آن تمرکز کنیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید