تیم رویایی بارسا
| | |

تیم رویایی بارسا در فصل آینده : شامل خریدها، فروش ها، شماره پیراهن و …

فوتبال 724– روی کاغذ، بارسا نباید نگرانی داشته باشد. آنها از 10 جام اخیر داخلی، 8 مورد آن را نصیب خود کرده اند، که شامل 8 عنوان لالیگا و 4 کوپا دل ری می شود. اکنون به همراه بهترین بازیکنان جهان درصدر جدول لالیگا قرار دارند. ولی آیا این تیم رویایی بارسا است؟

اما اگر یک لایه عمیق تر به تیم نگاه کنیم متوجه می شویم که تیم در یکی آشفتگی مطلق به سر می برد. قرارداد لیونل مسی به او اجازه می دهد در آخر فصل به طور رایگان جدا شود. و باشگاه مجبور شده است برای انتقاد از بازیکنان خود در رسانه های اجتماعی، استخدام یک شرکت را انکار کند. این عادلانه است که بگوییم همه چیز در کاتالونیا باب میل نیست.

بارسلونا صدر جدول را در اختیار دارد اما دلهره از رسیدن رئال مادرید را دارد، تیمی که در الکلاسیکو آنها را شکست داد. تابستان گذشته بارسلونا به دنبال رفع نقاط ضعف تیم بود. دی یانگی که درخشش در آژاکس را تاکنون نداشته است برای جایگزینی سرخیو بوسکتس خریداری شده است.

با این حال تعداد بازیکنان کلیدی که در آخر فصل قرارداد آنها به پایان می رسد مانند مسی، باقی مانده است. اما تیم برای تمدید با مسی باید کمی خانه تکانی کند.

 

ورودی ها:

بارسا در حال کار بر روی بازگرداندن استعدادهایی مانند کوکورلا و آلنیاست که به طور قرضی در تیم های دیگر توپ می زنند. اما به این معنی نیست که باشگاه به دنبال خریدهای کلیدی نیست. تیم رویایی بارسا نیاز به چند خرید مهم دارد.

لائوتارو مارتینز (85 میلیون پوند) : با افزایش افت سوارز، لائوتارو 22 ساله می تواند بازیکنی باشد که با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، اولویت بارسلونا برای جذب او باشد.

فابیان رویز (50 میلیون پوند) : اگر دی یانگ به نقش قبلی خود در خط هافبک بازگردد می تواند تمرکز کردن برای پخش کردن توپ را به حضور در محوطه حریف ترجیح دهد. رویز می تواند در آن شکاف هافبک میانی که بیشتر مورد توجه حمله قرار بگیرد شکوفا شود. هافبک اسپانیایی تعادل را به وجود می آورد و در کنار دی یانگ هلند و آرتور برزیلی مثلث هیجان انگیز میانی را تشکیل دهند.

دایوت اوپامکانو (45 میلیون پوند) : پست دفاع وسط بارسلونا شاید بتواند آسیب پذیرترین پست این تیم نام گیرد. که فقط  3 بازیکن مناسب برای این پست دارد. که یکی از آنها پیکه 33 ساله است. اوپامکانو همه چیز را دارد. هوش، قدرت و سرعت. یک نبرد واقعی بین باشگاههای بزرگ بریا امضای قرارداد با وی در جریان است، و بارسا باید به اندازه کافی برای خرید وی تلاش کند.

متئوس فرناندز (6.3 میلیون پوند) : یک هافبک 21 ساله برزیلی برای اضافه کردن پاهای تازه نفسی است که به جای برخی از بازیکنان ارشد در حال خروج از میادین هستند زیر نظر گرفته شده است.

فرانسیسکو تریکائو (27.9 میلیون پوند) : وینگر پرتغالی، پس از خرید ژانویه، نیم فصل دوم را نیز در براگا ادامه می دهد.

پدری (4.5 میلیون پوند) : جوان دیگری در حال حاضر به حمله تیم اضافه شده است. اما وینگر 17 ساله اسپانیایی ممکن است برای فصل بعد قرض داده شود.

جمع کل: 218.7 میلیون پوند

خروجی ها:

بارسا به همراه بازیکن جوان امیدبخش ریکی پویگ، به چهار بازیکن اجازه خروج داده است. وضعیت مسی قبلاً مورد توجه قرار گرفته است. و لوئیس سوارز ممکن است با انقضای قراردادش کفش هایش را آویزان کند.

اما این باشگاه حداقل باید تلاش کند تا با فروش برخی بازیکنان مقداری پول برای ساختن تیم رویایی بارسا بدست آورد.

فیلیپه کوتینیو (65 میلیون پوند) : گویا کوتینیو بعد از فصل نه چندان خوب خود در بایرن مونیخ، انگلیس را مقصد خود انتخاب کرده است. از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری وی نانم برده می شود.

آنتوان گریزمان (70 میلیون پوند) : تابستان گذشته یک قرارداد عجیب و غریب نبود. تقریباً یک هدف برای کمک به بازیکنان دیگر بود. اما به ازای 100 میلیون پوند، عملکرد قابل توجهی را از خود نشان نداده است.

ایوان راکیتیچ (10 میلیون پوند) : به زودی به فصل آخر قرارداد خود وارد می شود. آبی اناری ها پس از هربار اعتماد به راکیتیچ، ناامید شده اند و هافبک کروات یکی از گزینه های خروجی نام برده می شود.

آرتورو ویدال (8 میلیون پوند) : هافبک شیلیایی بدون تردید کیفیت متفاوتی را با نقش خود به عنوان یک توپ خرابکن برای خط هافبک بارسا به ارمغان می آورد. اما انرژی ای که زمانی بازی وی را تعریف کرده بود، به آرامی در حال تحلیل رفتن است.

رافینیا (8 میلیون پوند) : هافبک برزیلی عملکرد مناسبی را به صورت قرضی در سلتاویگو داشته است. اما هرگز به سطح مورد نیاز یک باشگاه به اندازه بارسا نرسیده است.

کارلز پرز (9.9 میلیون پوند) : در 22 سالگی، وینگر متولد کاتالونیا شاید زمان تحقق استعدادی را که زمانی تصور می شد دارد از دست داده است. بارسلونا قبلاً با رم برای فروش وی در تابستان توافق کرده است.

فروش بالقوه: 170.9 میلیون پوند

ترکیب کامل تیم اول برای سالهای 2020/21 در یک سناریوی رویایی (به همراه شماره پیراهن بازیکنان)

1 مارک آندره تر اشتگن
2 نلسون سمدو
3 جرارد پیکه
4 دایوت اوپامکانو (ورودی جدید)
5 سرخیو بوسکتس
6 فابیان رویز (ورودی جدید)
7 لاوتارو مارتینز (ورودی جدید)
8 آرتور
9 لوئیس سوارز
10 لیونل مسی
11 عثمان دمبله
12 کارلوس آلنیا (شماره پیراهن جدید)
13 نتو
14 ژان کلر تودیبو (شماره پیراهن جدید)
15 کلمنت لنگلت
16 موسی واگوئه
17 آنسو فاتی (شماره پیراهن جدید)
18 جوردی آلبا
19 مارتین بریتوایت
20 سرگی روبرتو
21 فرنی د جونگ
22 ترینکائو (ورودی جدید)
23 ساموئل امتیتی
24 جونیور فیرپو
25 مارک کوکورلا
26 بورکت های اوریول (شماره پیراهن جدید)
27 متئوس فرناندز (ورودی جدید)
28 ریکی پویگ
29. پدری (ورودی جدید)

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید