|

لیورپول و منچستر سیتی در خارج از زمین هم رقابت سختی با یکدیگر دارند

لیورپول میخواهد برای مدافع بنفیکا رقمی معادل 50 میلیون پوند پرداخت کند؛ اما مشکل این است که نگاه منچسترسیتی نیز به این بازیکن می باشد.

هر دو تیم لیورپول و منچسترسیتی دوست دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، روبن دیاس را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبال۷۲۴، به نقل از دیلی اکسپرس، لیورپول و منچسترسیتی هر دو خواهان روبن دیاس مدافع مرکزی بنفیکا هستند. لیورپول و سیتی هر دو در تابستان می توانند برای این مدافع مرکزی اقدام کنند و دیاس بسیارمورد توجه آنها است. دیاس همه را تحت تاثیر قرار داده و به نظر می رسد که نقل و انتقالات تابستانی برای او پر سروصدا باشد. دیاس 80 میلیون پوند قیمت گذاری می شود، بنابراین او ارزان نیست اما لیورپول و سیتی بازهم با توجه به قیمت بالای او قرار نیست منصرف شوند.

یورگن کلوپ تابستان گذشته بدون هزینه خاصی سپری کرده است، بنابراین بودجه بالایی برای هزینه کردن در پایان فصل میتواند داشته باشد، در حالی که نیاز سیتی برای به خدمت گرفتن مدافعان مرکزی جدید آشکار است. در این فصل لیورپول مردان پپ گواردیولا را از کورس رقابت برای قهرمانی لیگ کنار زندند. قرمزها در صدر جدول لیگ برتر با حاشیه امن بسیارعالی قرار دارند. اگر دیاس به لیورپول بپیوندد، او گزینه های کلوپ را در دفاع مرکزی تقویت میکند، البته این در حالی است که جو گومز و فندایک همکاری بسیار خوبی را در آنفیلد داشتند.

این بازیکن 22 ساله ممکن است مسیری آسانتر در تیم سیتی داشته باشد، زیرا گواردیولا برای بازگشت به صدر تلاش زیادی خواهد کرد. فرناندینیو در بیشتر مسابقات در مرکز خط دفاعی مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که جان استونز و نیکلاس اوتامندی پپ را راضی نکرده اند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید