| |

مصاحبه آنجلوتی پس از پیروزی رئال مادرید بر اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم آنجلوتی برای صدرنشینی میزبان تیم اینترمیلان بود و با نتیجه ۲_۰ از سد این تیم گذشت

کارلو انجلوتی بعد از بازی درباره یوویچ گفت 🔻

 

او فوق‌العاده بازی کرد و به تیم کمک کرد تا توپ را از فشار بیرون بیاورد. اگر بنزما برای دربی آماده نباشد، او بازیکن کلیدی خواهد بود.

آنجلوتی درباره مودریچ🔻

واضح است که او نیاز به استراحت دارد و این طبیعی است، ما برای بازی بعدی 5 روز استراحت داریم و باید حضور کاماویگا و والورده را در نظر بگیریم.
در روزی که یک هافبک به استراحت نیاز دارد، بازیکنان زیادی هستند که می توانند جای او را پوشش دهند.

آنجلوتی درباره دفاع مادرید گفت 🔻

ما به خصوص در بخش دفاعی کار خوبی انجام می دهیم، اکنون متعهدتر هستیم، چیزی که در ابتدای فصل نداشتیم، زیرا گل های بیشتری دریافت کردیم. تیم خوب کار می کند، به خصوص زمانی که در خطوط دفاعی بازی می کنیم، اغلب هافبکی نداریم که بتواند در ریباند دفاع کند، این برای تماشاگر جالب نیست اما ما خوب کار می کنیم.

آنجلوتی درباره بارسلونا 🔻

برایم مهم نیست چه اتفاقی برای آنها می‌افتد، من مسابقات را تماشا می‌کنم زیرا عاشق لیگ قهرمانان هستم، مهم این است که ما در این گروه صدرنشین هستیم و منتظر قرعه‌کشی هستیم و هدفمان برد است.

آنجلوتی درباره بازی گفت 🔻

آسنسیو و رودریگو خوب کار می‌کنند، بازی‌هایی هستند که باید زمین را گسترش دهیم تا رودریگو بازی کند، و بازی‌های دیگری که باید عمیق بازی کنیم تا آسنسیو در آن شرکت کند و آسنسیو یک گل عالی به ثمر رساند.

 

آنجلوتی درباره جو تیم 🔻

رختکن جو خوبی دارد، ما کیفیت کسب جام ها و رقابت را داریم، نکته مهم در لیگ قهرمانان کمیّت است نه کیفیت و ما تجربه داریم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید