| |

مصاحبه توخل قبل از بازی‌چلسی و مالمو در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ فرداشب دو تیم چلسی و‌ مالمو در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا فصل۲۰۲۱/۲۲ به مصاف یکدیگر می‌روند

توماس توخل سرمربی چلسی قبل از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

توماس توخل در مورد کونته به اسپرز:🔻

من امروز خبر اخراج یکی از همکارانم (نونو) را دریافت کردم و شنیدن این خبر هرگز خوب یا خوشایند نیست. اما من در مورد تصمیم هیچ باشگاه دیگری درباره سرمربیان اظهار نظر نمی‌کنم یا در مورد آن صحبت نمی‌کنم.

توماس توخل در مورد “چلسی در حال حاضر خوب بازی می کند”:🔻

“ما در مکان خوبی هستیم، می دانیم که برای کسب این نوع نتایج چه چیزی لازم است. در عین حال، استانداردهایی را که در هر مسابقه ای که از راه می رسد تعریف می کنیم. بنابراین فردا دوباره شروع می کنیم.

توماس توخل درباره تقابل چلسی مقابل مالمو:🔻

“این یک بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان است و ما می خواهیم برنده شویم. ما به اندازه کافی مطمئن هستیم که آن را بگوییم، می دانیم که چه چیزی لازم است. این بر عهده ماست که بازی خوبی را ارائه دهیم.”

 

توماس توخل درباره “یک مربی فوق العاده دیگر ، کونته در لیگ برتر”:🔻

می‌توانید دوباره از من بپرسید که آیا این اتفاق می‌افتد و در حال حاضر من در حدس و گمان شرکت نخواهم کرد.

توماس توخل در مورد آخرین اخبار مصدومیت:🔻

متأسفانه این چهار بازیکن بیرون هستند. اما برای تیمو، روملو و کووا جای تعجب نیست. میسون احساس بهتری ندارد، ولی کووید نیست. او فقط مریض است. کریستین پولیسیچ برای فردا به تیم بازگشته است.”

توماس توخل در مورد کمبود بازی گیلمور:🔻

“ما تصمیم را در ژانویه (اگر فراخوانده شود) خواهیم گرفت و نه الان. من با بیلی در حوالی مسابقه نوریچ ملاقات کردم و وقتی با هم تصمیم گرفتیم همه چیز مشخص بود. او به دقایق بیشتری در باشگاه دیگری نیاز داشت، چالش واضح بود که او باید بجنگد. شاید در حال حاضر همه چیز آنطور که او می‌خواهد پیش نمی‌رود، اما زمان لغو کل پروژه نیست. گاهی اوقات این هفته‌ها از راه می‌رسند ، اما شما باید در آنجا بمانید و کیفیت خود را نشان دهید. این کار شخصیت شما را بهتر می‌کند. و این فصل بزرگی در حرفه شما خواهد بود. برای بیلی هم همینطور خواهد بود. در حال حاضر باید راه حل هایی برای ژانویه داشته باشید و مذاکراتی برای بازگرداندن او داشته باشید.”

توماس توخل درباره تاکتیک🔻

“لازم است که آنها در ترکیب برتر قرار بگیرند و در پایان حملات خود را به محوطه جریمه چ سپس تا گل را افزایش دهیم. خوشحالم وقتی موقعیت هایی ایجاد می کنیم، وقتی پنج یا شش بازیکن در محوطه داریم خطرناک می شوم. سیستمی که ما بازی می کنیم، بسیار مهم است که مدافعان کناری آنجا باشند و آزادی خطرناک بودن را داشته باشند.”
ما در حال حاضر اغلب این بازی را داشتیم، پنجمین یا ششمین بازی متوالی که در آن به عنوان تیم مورد انتظار و پیروز در نظر گرفته می شویم. ما تلاش زیادی کردیم، شدت زیادی بخرج دادیم. ما در مورد این دیدگاه واقعی که شانس قهرمانی هستیم زیاد نمی‌دانیم، اما آن را در زمین ثابت می‌کنیم.”

توماس توخل درباره لیگ قهرمانان🔻

 

“این تیمها در سطح لیگ قهرمانان چیزی برای از دست دادن ندارند. مالمو می تواند با آزادی و شجاعت زیادی بازی کند. آنها توسط یک جمعیت احساسی حمایت می شوند. این چیزهایی است که باید با آن روبرو شویم. این اولین بار نیست که ما سعی می کنیم روی تیممان تاثیر بگذاریم که مانند هفته های گذشته به بازی ها و پیروزی نزدیک شویم.”

 

توخل درباره اودوی 🔻

اینطور نبود که بخواهیم او را بیرون کنیم و حالا او ماند. اجازه ندادیم او تیم را ترک کند. ما تیم را ساختیم و کالوم تکه‌ای از پازل بود. او فکر می‌کرد که بازی کردن ممکن است سخت باشد و در یک باشگاه دیگر راحت تر باشد. اما هرگز نمی توانید مطمئن باشید. وقتی او پرسید که وضعیت چطور است، مستقیم به او گفتم. ما به او تکیه می کنیم و احساس می کنیم که او هنوز هم می تواند در این گروه و باشگاه پیشرفت بزرگی داشته باشد.

آیا همیشه خوب بود که او را به عنوان یک گوش راست بازی دهید؟

نه، شاید نه. اما او مجبور بود آن را برای تیم قبول کند و همیشه مثبت بود.”
“او پیش فصل خوبی داشت وقتی دیدیم که در نیمه چپ چه کاری می تواند انجام دهد. او برای اثبات این موضوع در طول مسابقات تلاش می کرد اما اکنون مهم بود که او از مصدومیت برگردد و این کار را انجام داد. جایگاه در این تیم، همه چیز به عملکرد بستگی دارد و این چیزی است که کالوم در حال حاضر نشان می دهد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید