| |

مصاحبه خوزه مورینیو سرمربی تیم آاس‌رم قبل از بازی با تیم سویا در فینال لیگ اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ پیش از دیدار چهارشنبه شب آاس‌رم در لیگ اروپا مقابل سویا، ژوزه مورینیو تاکید کرده است که تنها بهترین و بزرگترین باشگاه‌ها معمولاً می‌توانند در رقابت‌های اروپایی متوالی پیش بروند.

 

او یک مصاحبه کوتاه با Sky Sport Italia بعدازظهر دوشنبه، دو روز قبل از حضور جالوروسی در بوداپست به قصد تبدیل شدن به اولین تیمی که قهرمان شش دوره لیگ اروپا سویا را در فینال مقابل دارد، نشست.

 

مورینیو که خودش تا به امروز در هیچ یک از 5 فینال اروپایی خود شکست نخورده است، همچنین مدعی شد که دیگر نگران کسب عنوان قهرمانی نیست، بلکه بیشتر روی شادی هواداران رم تمرکز دارد.

 

مورینیو بعدازظهر دوشنبه گفت:

 

🎙 “ما هر روز سخت کار می کنیم تا تاریخ رم را بسازیم، فقط باشگاه های بزرگ با تاریخچه بزرگ معمولاً قادر به صعود به دو فینال اروپایی متوالی هستند.”من خیلی به چیزهایی که در دوران حرفه ای ام برده ام فکر نمی کنم. گذشته گذشته است و تاریخ را نمی توان تغییر داد. من همیشه به آینده نگاه می کنم، شاید این راز فلسفه من باشد.من برای مدت طولانی در فوتبال هستم، این فینال یک فینال جدید است. در این مرحله، دیگر به این فکر نمی کنم که چه چیزی می توانم برنده شوم، بلکه به شادی که می توانستم برای هواداران رم به ارمغان بیاورم فکر می کنم. این شهری است که در فوتبال شکوفا می شود. روما در مورد احساس تعلق است، بخشی از چیزی بودن است.”

 

 

اسکای همچنین از مورینیو در مورد آینده بلندمدت او به عنوان مربی پرسید، اما مورینیو در سن 60 سالگی قاطعانه معتقد است که هنوز سال های زیادی از کارش باقی مانده است و آن را روزی برای یک حرفه شگفت انگیز می داند.

 

او گفت:

 

🎙«من اصلاً حاضر نیستم این فصل را ببندم. من سال‌هاست که در فوتبال هستم، مردم فکر می‌کنند من از خودم بزرگتر هستم. شاید موهای سفید من را ببینند و فکر کنند من پیر شده ام، اما من آنقدر بزرگ نیستم که به آن فکر کنم. شما هنوز هم من را برای سالهای طولانی خواهید دید.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید