| | |

مصاحبه لواندوفسکی پس از پیوستن به بارسلونا با نشریه بیلد آلمان

به گزارش فوتبال۷۲۴ بالاخره بارسلونا‌ موفق شد با رقم ۵۰ میلیون یورو ماشین گلزنی ۳۴ ساله بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را به خدمت بگیرد

این بازیکن در‌حال حاضر مشغول انجام کارهای لازم برای پیوستن به اردوی تیم بارسلونا هست و انتقالش با قراردادی ۳+۱ساله تمام شده است.لواندوفسکی در اولین مصاحبه خود گفت : 🔻

🎙• “چند هفته گذشته سخت بوده است. پیدا کردن کلمات مناسب برای من آسان نیست. در حال حاضر چیزهای زیادی در سرم می گذرد. ​​اخیراً سعی کرده ام آرام بمانم و از تعطیلات با خانواده ام لذت ببرم.”
• “سن و تجربه من قطعا به من کمک کرد. به عنوان یک بازیکن جوان، بیشتر غمگین و عصبی می شدم. می توانستم بفهمم چه اتفاقی می افتد، چه چیزی گفته می شود، نوشته شده و گزارش می شود.”
• “در نهایت، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. زمان زیادی برای فکر کردن در مورد چیزی وجود نداشت. اکنون خوشحالم که راه حلی پیدا کرده ایم. خوشحالم که می توانم به سرعت با بارسلونا به میدان برگردم. برای من، این قدم بعدی در حرفه من است.”

لواندوفسکی در مورد خداحافظی با تیم بایرن گفت 🔻

🎙• “وقتی برای خداحافظی مناسب وجود نداشت. همه چیز باید خیلی سریع و خود به خود اتفاق می افتاد. من گفتم: “بچه ها، بسیار متشکرم.” همه چیز امروز تکمیل خواهد شد. ما با هم تاریخ ساختیم و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.من هم گفتم که بعد از سفر بارسلونا به آمریکا که تا 30 جولای ادامه دارد، برای خداحافظی مناسب به مونیخ بازخواهم گشت و خداحافظی مناسبی انجام خواهد شد. من همچنین می خواهم برای هم تیمی ها، کادر مربیگری و کادرفنی هدایایی بگیرم.”

لواندوفسکی در مورد اینکه چرا تصمیم گرفت به بارسلونا بپیوندد🔻

🎙• “من می خواستم در لیگی غیر از بوندسلیگا بازی کنم، این تصمیم را برای مدت طولانی گرفتم. اما باید تاکید کنم که این سخت ترین تصمیم زندگی من بود.من می خواستم در جای دیگری زندگی کنم، و چیز جدیدی را با خانواده ام کشف کنم. دخترم کلارا سال آینده مدرسه را شروع می کند و ما باید این تصمیم را می گرفتیم. اگر الان نمیشد دیگز ممکن نبود. این یک فرصت در طول زندگی بود.

بایرن می خواست تو را فقط تا سال 2024 نگه دارد، بارسلونا تا سال 2026 به تو پیشنهاد قرارداد؟🔻

🎙• “می دانم که به زودی 34 ساله می شوم. اما از نظر جسمی و روحی احساس جوان بودن می کنم. بارسلونا هم همین طور همه چیز را دید.”من نمی دانم بعد از آن اوضاع چگونه پیش خواهد رفت، اما تا سال 2026 لازم نیست پایان کار باشد. من می خواهم سال های زیادی در سطح بالا بازی کنم.””.

– درباره دیدار با ژاوی در اسپانیا؟🔻

🎙او به من گفت: “تصادفی بود. اما ما بلافاصله تعامل خوبی داشتیم.” ژاوی به من گفت که ما به خوبی با هم کار خواهیم کرد و می‌توانیم به دستاوردهای زیادی برسیم. او برنامه روشنی برای بازگرداندن بارسلونا به اوج دارد.
بارسلونا فصل گذشته مشکلاتی داشت. اما این باشگاه پتانسیل باورنکردنی دارد و اکنون نقل و انتقالات خوبی انجام داده است. فکر می کنم باشگاه در مسیر درستی قرار دارد و آن بازگشت به اوج است. هدف من بسیار واضح است که با بارسلونا به آنجا بروم و جام ها را بدست آوریم. “

لواندوفسکی درباره دوران حضورش در بایرن مونیخ🔻

🎙• “هشت سال بسیار خوبی در اینجا سپری شد. بنابراین امیدوارم که ما فاصله ای را که در چند هفته گذشته اتفاق افتاد فراموش کنیم. چیزهای غیرضروری از هر دو طرف وجود داشت. مهمترین چیز این است که ما با هم توافقی به دست آورده ایم.””من همچنین می خواهم از هواداران تشکر کنم: حتی در آخرین هفته حضورم در مونیخ، زمانی که مشکلات زیادی وجود داشت، آنها همچنان از من حمایت کردند. متوجه شدم که آنها پشت من ایستادند و تصمیم من را درک کردند.”
من هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. زمان بسیار خوبی بود، لحظات عالی. من کار را می دانم، می دانم چه گفته شده و نوشته شده است. خیلی غیرضروری بود، بسیاری از شایعات نادرست بود. من می خواهم به ویژه هفته گذشته را فراموش کنم. این نباید سایه ای بر حضور من در بایرن مونیخ باشد و همانطور که گفتم، هر دو طرف کارهای غیر ضروری انجام دادند. اما شاید اتفاقات خاصی افتاد تا این انتقال در نهایت امکان پذیر شود. فکر می کنم هر دو طرف اکنون خوشحال هستند. بایرن پول زیادی گرفت و من می توانم به بارسلونا بروم.این یک راه طولانی و دشوار بوده است، اما من فکر می کنم در پایان همه ما می توانیم در چشمان یکدیگر نگاه کنیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید