| |

مصاحبه مانچینی قبل از بازی ایتالیا اسپانیا در لیگ ملتها

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو غول فوتبال اروپا ،ایتالیا و اسپانیا در رقابتهای لیگ ملتها به مصاف یکدیگر می‌روند

قبل از بازی روبرتو مانچینی ، مربی تیم ملی ایتالیا گفت که ساندرو تونالی ، هافبک میلان ” ذهنیت قهرمانی فوق العاده ای دارد” و گفت که چرا فدریکو دیمارکو ، مدافع کناری اینتر را جایگزین ماتئو پسینا کرد.

آتزوری ها خود را برای نیمه نهایی لیگ ملت های یوفا در روز چهارشنبه برابر اسپانیا آماده می کنند و مانچینی بر اهمیت دادن فرصتی به جوانان برای “اشتباه” در تاکید کرد

مانچینی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: 🔻

 

“در خارج از کشور ، بچه های جوان زودتر بازی می کنند ، به آنها فرصت بیشتری برای اشتباه می دهند و بعد از چند سال آماده می شوند.”
در مقایسه با ایتالیا کمی تفاوت وجود دارد ، این درست است. “

 

ایتالیا پیش از آغاز لیگ ملت ها با مشکل مواجه است و از مانچینی پرسیده شد که آیا می تواند در بازی با اسپانیا بدون مهاجم یا پست شماره 9 بازی کند.

مانچینی افزود:🔻

 

“ما برخی مشکلات داریم ، بدون دو مهاجم میانی که در قهرمانی اروپا بودند در رقابت حاضر هستیم که به دلیل مشکلات در خانه هستند.”

ما [مویزه ] کین و [جیاکومو] راسپادوری و مهاجمان زیادی داریم. باید ببینیم بهترین راه حل چیست. “

 

ایتالیا 37 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته است و مانچینی امیدوار است بتواند به روند مثبت خود ادامه دهد.

او گفت: 🔻

 

“ما همیشه می خواهیم پیروز شویم ، سپس می دانیم که این به ما بستگی دارد.” “دیر یا زود ، این اتفاق (شکست خوردن)می افتد.اما ما دوست داریم این کار را تا دسامبر 2022 ادامه دهیم ، اما می دانیم که به این سادگی ها نخواهد بود. “

 

فدریکو دیمارکو ، مدافع کناری اینتر به جای ماتئو پسینا در ترکیب ایتالیا انتخاب شد و مانچینی ، ساندرو تونالی ، هافبک میلان را در ترکیب تیم زیر 21 ساله ها قرارداده است

مانچینی گفت:🔻

 

“من اولین بازی دیمارکو را در سری A انجام دادم ، او را خیلی خوب می شناسم.” “من با او تماس گرفتم زیرا چند سال گذشته است و از دیدن او خوشحال شدم.بازیکنانی که در زیر 21 سال گذاشتیم درست بود ، آنها دو بازی مهم دارند. “

اسپانیا تصمیم گرفت فابیان رویز ، ستاره ناپولی و براهیم دیاز ، مهاجم میلان را پیش از بازی های آینده کنار بگذارد. از مانچینی پرسیدند که آیا از تصمیم لوئیس انریکه شگفت زده شده است؟

مانچینی گفت:🔻

 

“آنها تعداد زیادی بازیکن هجومی دارند ، آوردن همه آنها برای او دشوار است.” او مجبور است بازیکنان خوب را کنار بگذارد. “

پس از قهرمانی در مسابقات اروپایی ، ایتالیا اکنون خود را برای مبارزه با جام لیگ ملت های یوفا در سرزمین مادری خود آماده می کند.

مانچینی درباره رقابت گفت 🔻

 

“این یک رقابت مهم است. واضح است که بعد از قهرمانی اروپا برگزار می شود و به نظر می رسد دو بازی از این قبیل باشد. ” آماده سازی در این مدت کوتاه آسان نیست ، اما آنها دو بازی بین چهار بازی برتر اروپا هستند و ما می خواهیم خودمان را ارتقا دهیم. “

مانچینی فاش نکرد که چه کسی در وسط خط حمله بازی خواهد کرد ، اما گفت گزینه های زیادی در اختیار دارد ، از جمله فدریکو کیه‌زا ، مهاجم یوونتوس.

مانچینی گفت:🔻

 

“من نمی دانم آیا فدریکو می تواند به عنوان یک مهاجم میانی بازی کند یا نه ، احتمالاً با گذشت زمان او نیز می تواند این کار را انجام دهد.” ما نقش های دقیقی داریم ، می دانیم کجا می تواند بهتر بازی کند.”ما کین و راسپادوری را در اختیار داریم و سپس احتمال [لورنزو] اینسینیه و همچنین [فدریکو] برناردسکی که قبلاً این کار را انجام داده است وجود دارد.”

مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن در بازی با اسپانیا در یورو ، زمانی که ایتالیا در ضربات پنالتی برتری داشت ، آسیب دید.

مانچینی گفت: 🔻

“ما در آن بازی رنج بردیم ، نیمه نهایی بود و اسپانیا مالکیت توپ را داشت .” آنها 20 سال است که این کار را انجام می دهند و در این زمینه از ما جلوتر هستند.”ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم ، سریعتر عمل کنیم ، اما مارکو مانند بقیه مشکل داشت. ما باید پیشرفت کنیم ، بازیکنان جوان هم داریم که باید بازی های بزرگی انجام دهند.ما 14 ماه مهم داریم و باید بهتر و بهتر بازی کنیم ، حمله کنیم و متعادل باشیم. “

از مانچینی پرسیده شد که چه کسی او را در سری A تا اینجای فصل بیشتر شگفت زده کرده است.

مانچینی گفت: 🔻

“بچه های جوان خوب کار می کنند.” تونالی ذهنیت قهرمانی فوق العاده ای دارد ، افراد دیگری هستند که بازی می کنند و در تیم زیر 21 سال حضور دارند.
“آنها بازی خواهند کرد و فضا خواهند داشت ، که مطمئناً می تواند خوب باشد ، امید این است که آنها به بازی خود ادامه دهند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید