| |

مصاحبه مفصل هانسی فلیک با نشریه بامس BamS

«برای من، نکته قابل توجه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جو و احساسات پس از آن بود – که بی نظیر بود. این قابل مقایسه با قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل بود. ما باید از این تیم تمجید بزرگی کنیم، آنها همه بازیها را بسیار حرفه ای مدیریت انجام دادند.

در بایرن، همیشه هدف کسب عناوین است. ما سال گذشته همه جامها را به دست آوردیم، بنابراین بسیار خوشحال بودیم. اما من هر روز به خودم تبریک نمی گویم. این عناوین نشان دهنده ذهنیت تیم است. آنها واقعاً به چیزی هیجان انگیز دست یافت.»

Image

هانسی فلیک در مورد حذف از لیگ قهرمانان اروپا :

«هر تیم در یک فصل مصدومیتهایی دارد؛ ما آنها را در مرحله حساسی داشتیم. حتی در این شرایط باز هم نحوه بازی تیم قابل توجه بود. من از همکاران مربی خود به ویژه برای بازی رفت با پاریس سنت ژرمن تمجیدهای زیادی دریافت کردم.

حیف است، اما تمام شد. من دوست داشتم در نیمه نهایی مقابل پپ بازی کنم. اما به گذشته نگاه کردن فایده ای ندارد. دو تیم سیتی و چلسی به شایستگی در فینال هستند. توماس توخل مانند پپ بسیار عالی کار می کند. من مشتاقانه منتظر این فینال هستم؛ هر دو تیم به حق در آنجا هستند.»

Image

در مورد تصمیم خود برای ترک باشگاه:

«البته لحظه سختی بود. تصمیم برای پایان دادن به قراردادم به دلیل شرایط بود. این هیچ ارتباطی با این واقعیت نداشت که یوگی لوو گفت که او کناره گیری خواهد کرد. تصمیم من زودتر گرفته شده بود.

من روز پنجشنبه در مورد تصمیمم به باشگاه گفته بودم. سپس تحولاتی رخ داد. بعد از بازی، دیوید آلابا به من گفت: “آقای مربی، تیم می پرسد شما چه خواهید کرد؟” سپس با کادر مربیگری خود صحبت کردم و تصمیم گرفتم که می خواهم به تیم بگویم زیرا می خواستم آنها بدانند.

اینکار به قصد توهین به باشگاه نبود. من در آن لحظه گفتم متشکرم و فراموش کردم در آن لحظه از حسن صالیحمیدزیچ نام ببرم. اما واقعاً: من عمدا این کار را نکردم. دیگر هیچ فایده ای ندارد. آنچه از اینکار من حاصل شد، برای من در آینده آموزنده است.»

Image

در مورد حذف از جام حذفی:

«هوا سرد بود. شرایط جوی امسال همیشه یار ما نبوده است. در واقع فکر می کردم یک تیم باواریایی بهتر می تواند با برف کنار بیاید. کیل خوب کار کرد. در ثانیه آخر نتیجه را 2-2 کرد. ما مثل یک قهرمان لیگ قهرمانان بازی نکردیم.

اوضاع در رختکن پس از بازی خوب نبود. شما نمی خواهید این اتفاق را زیاد تجربه کنید. اما این نیز بخشی از فوتبال است.»

در مورد لواندوفسکی :

«لوی در فصل گذشته نشان داد که چقدر بازیکن تیمی و مهاجم تهدید کننده دروازه است. در این فصل او حتی بهتر هم بود. او سالها بهترین مهاجم جهان بوده است. بایرن مونیخ از داشتن چنین مهجمینی راضی است. او بهترین مرحله حرفه خود را سپری می کند.»

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید