| | |

مصاحبه هانسی فلیک قبل از بازی با کلن

«توماس مولر فردا در دسترس خواهد بود. من هنوز تصميم نگرفته ام كه ​​او را در ترکیب قراردهم.

سرژ گنبری و تیاگو دانتاس که بازی لیگ قهرمانان را از دست داده اند نیز در دسترس خواهند بود. ما دوباره یک تیم بزرگتر داریم

این مهم و خوب بود که ما در لیگ قهرمانان خوب بازی کردیم. ما برنامه بازی خود را با نظم و انضباط دنبال کردیم. من انتظار دارم همین کار را برابر کلن نیز انجام دهد. ما باید از همین بازی بنیان عملکرد خود را در رم بسازیم.»

Image

در مورد تانگوی نیانزو :

ما انتظار داریم بعد از وقفه بین المللی (فیفا دی) کاملا به میادین برگردد.»

درباره موسیالا :

«این تصمیم او و یک تصمیم خوب برای فوتبال آلمان است. استعدادهای خوب زیادی در آلمان وجود دارد. ما باید مطمئن شویم که آنها به خوبی رشد می کنند. اگر او به تیم ملی دعوت شود، ما با خوشحالی استقبال می کنیم، اما این به تصمیم کادر مربیگری تیم ملی مربوط می شود.»

«ما اخیرا امتیازاتی را از دست دادیم. اما ذهنیت تیم فوق العاده است. آنها دقیقا نگرش لازم برای به پایان رساندن موفقیت آمیز فصل دارند. بعد از بازی کلن، سرانجام دو هفته بدون بازی های در بین هفته (لیگ قهرمانان اروپا) داریم و می توانیم همه چیز را به خوبی تمرین کنیم.»

Image

در مورد مولر:

«توماس یک بازیکن استثنایی است. او بسیار فعال است و جو خاصی را به تیم وارد می کند. او بازیکن بسیار حرفه ای و بسیار مهم برای ماست زیرا تجسم چیزهایی است که شما در یک تیم نیاز دارید. ما خوشحالیم که او بازگشت.»

Image

در مورد بازی فردا:

«وقتی بازی های کلن مقابل دورتموند، گلادباخ، ولفسبورگ یا لایپزیگ را می بینید، آنها نتایج خوبی را در برابر تیم های برتر کسب کردند. این تیمی است که به خوبی و به صورت فشرده دفاع می کند و به بازیکنان سرعتی خود تکیه می کند. ما باید فردا راه حل هایی برای آن داشته باشیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید