| | |

رزه اعتراف کرد خشم هواداران مونشن گلادباخ بخاطر انتقالش به دورتموند او را تحت تأثیر قرار داده است

هواداران گلادباخ نسبت به اخبار انتقال سرمربی تیمشان به تیم رقیب در فصل آینده واکنش خوبی نشان ندادند.

مارکو رزه سرمربی بوروسیا مونشن گلادباخ اعتراف کرد که عصبانیت هواداران از انتقال قریب الوقوع او به بروسیا دورتموند او را تحت تاثیر قرار داده است.

در اوایل این ماه، رزه تأیید کرد که پس از فصل گلادباخ را ترک می کند تا مربی جدید دورتموند شود.

برخی از هواداران گلادباخ از این خبر بخوبی استقبال نکرده اند و بنرهایی با مضمون انتقاد از رزه در خارج از محل تمرین باشگاه نصب کرده اند.

 

رزه چه گفته است؟

این مربی 44 ساله در گفتگو با نشریه های Goal و DAZN در مورد اینکه واکنش ها چه تأثیری بر کار او گذاشته، گفت: «اعتراف میکنم که هیچ چیز نبوده است.

اما همچنین معتقدم که این موضوع [انتقال من به دورتموند] به این واقعیت که ما طی یک و نیم سال در اینجا پیشرفت زیادی کرده ایم ربط دارد و بسیاری از مردم احساس می کنند که ما واقعا هنوز کار خود را تمام نکرده ایم. من با این موضوع موافقم.»

رزه تاکید کرد: «حق تصمیم گیری برای خودم را محفوظ میدانم»  و افزود: «من قبلا آگاه بودم که این تصمیم من مورد پسند همه روبرو نخواهد شد.»

 

گلادباخ از زمان اعلام رزه چقدر موفق بوده است؟

گلادباخ در اولین بازی خود از زمانی که رزه انتقال تابستانی خود را تأیید کرد، در آخر هفته مقابل ماینتس درحال سقوط بود، 2-1 در خانه شکست خورد.

این شکست منجر به روند ضعیفی در لیگ برای تیم رزه شد که در 4 بازی اخیر خود در بوندس لیگا دو شکست و دو تساوی داشته است.

هر چند رزه انکار کرد که عدم قطعیت در مورد آینده اش به افت تیمش کمک کرده است.

رزه گفت: «بردن بازی مقابل ماینتس کار مشکلی برای بچه ها نبود. با این وجود، من مسئولیت نتیجه مقابل ماینتس را می پذیرم. مهم اینست که من کاری کنم به بچه ها در تیم مسئولیت پذیری را بازگرداندم و ما برای موفقیت دوباره تلاش خواهیم کرد.»

 

چه اتفاقاتی پیش روی برای گلادباخ چگون خواهد بود؟

از آنجا که گلادباخ روز شنبه برای دیدار با تیم دوم جدول در بوندسلیگا به لایپزیش سفر می کند و با توجه به اینکه شاگردان رزه در وقت نامناسبی در فرم خود افت پیدا کرده اند، کار آنها در لیگ آسان نخواهد بود،

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید