| |

مصاحبه هربرت هاینر مدیر باشگاه بایرن مونیخ با اسکای 90

در مورد فلیک و صالیحمیدزیچ :

«هانسی فليک كاملا حرفه ای است و می خواهد روی فوتبال تمركز كند. هر دو نفر دو شخصيت صاحب نظر هستند. آنچه مهم است اين است كه هر دو هدف يكسانی دارند. آنچه در طول چند ماه گذشته با هم به دست آورده اند بسيار خوب است. اوضاع داخلی باشگاه به شکلی نیست که در رسانه ها منعکس می شود. ما در داخل باشگاه رابطه نزدیک و صمیمانه داریم. گاهی اوقات آنها ( فلیک و برازو ) نظرات مختلفی درباره یک بازیکن دارند، اما این طبیعی است. لازم نیست آنها عاشق هم باشند، آنها فقط باید کار خود را انجام دهند.

این اولین بار نیست که در بایرن مونیخ تنش ایجاد می شود. من 18 سال است که در هیات مدیره هستم و آخرین بار نخواهد بود. ما می خواهیم با هر دوی آنها کار کنیم ( فلیک و برازو ). من کاملا متقاعد شده ام که می توانیم با موفقیت به کار خود ادامه دهیم.

برای همه افراد در این باشگاه، از جمله هانسی فلیک واضح بود که قرارداد با بواتنگ تمدید نخواهد شد. برای هانسی فلیک گاهی اوقات با چهار کنفرانس مطبوعاتی در هفته، که رسانه ها همیشه به چنین موضوعاتی می پردازند، کار آسان نیست. با این وضعیت می تواند روحیه بدی داشته باشد.»

Image

آیا فلیک قرارداد خود را تا سال 2023 به پایان می رساند؟

«من در دوران کاری و حرفه ای خود قراردادهای زیادی را امضا کردم و عادت دارم که قراردادها تا پایان تحقق یابند. من کاملا تصور می کنم (که او این کار را خواهد کرد). او می داند در بایرن چه چیزی دارد.»

 

آیا تیم در این فصل بدتر شده است؟

«ما باید به واقعیت ها پایبند باشیم. ما روشن کردیم که می خواهیم عمق تیم [بازیکنان روی نیمکت] را در تابستان گسترش دهیم. اما ما یک سال کرونا داشته ایم و حدود 150 میلیون یورو ضرر کرده ایم. ما یک تیم دوست داریم با 30 بازیکن درجه یک، اما نمی توانیم هزینه آن را پرداخت کنیم.»

Image

در مورد فلیک و فدراسیون تیم ملی آلمان :

«فدراسیون به مربی جدیدی احتیاج دارد و مربی ما به عنوان جانشین مورد بحث و گفتگو است. ما به این موضوع افتخار می کنیم، اما این مشکل فدراسیون است. تا کنون، هانسی به من نگفته است که می خواهد مربی تیم ملی باشد.»

 

در مورد آلابا :«ما دوست داشتیم با آلابا تمدید كنیم. اما مساله در مورد مطالبات مالی بود كه برای ما مناسب نبود. این باعث سردرگمی من می شود كه مردم همیشه می گویند دستمزدها در فوتبال خیلی بالا است و وقتی به همین دلایل ما یك بازیکن را رها می كنیم، بعد دوباره کار ما اشتباه است.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید