| | |

کنفرانس خبری هانسی فلیک قبل از بازی با ولفسبورگ

«بازیکنان آسیب دیده هنوز آماده نیستند. من تازه لوی [لواندوفسکی] را دیده ام. این [سطح از آمادگی] برای بازی با ولفسبورگ کافی نیست. برای روز سه شنبه باید صبر کنیم و ببینیم. در مورد لئون بنظر می رسد او فردا هم در دسترس نخواهد بود. سرژ [کنبری] هفته آینده برمی گردد.

لوکاس هرناندز درد دارد. او دیروز وضعیت بهتری داشت، اما باید منتظر بمانیم تا فردا ببینیم. تیم کمی از بین رفته است. ما سه بازی مهم داریم و می خواهیم همه آنها را ببریم. تمرکز کاملا در مورد ولفسبورگ و بازی های بعدی هست.»

Image

در مورد عدم گلزنی بایرن از طریق ضربات کرنر:

«وقتی شما بیش از 300 ضربه ایستگاهی دارید، انتظار دارید که کمی بیش از 7 گل بزنید. ما نتوانسته ایم چنین مواردی را خیلی مرتب تمرین کنیم. البته، من از آمار راضی نیستم. ما می توانیم و باید در این زمینه پیشرفت کنیم.»

Image

درباره ولفسبورگ :

«آنها در بین بهترین تیمهای لیگ هستند. مربی برجسته و جو خوبی دارند. با وگهورست آنها یک مهاجم عالی دارند که به خصوص در دوئل های هوایی عالی است.»

 

ملاقات با الیور کان؟

#فلیک :«این هفته بسیار مهم است. من با اولیور به طور مختصر صحبت کردم. اما در مورد چیزهای دیگری هم صحبت شد. من شنیدم که ما می توانیم ستاره پنجم را با این عنوان بدست آوریم. این خیلی خوب خواهد بود! ما می خواهیم نقش خود را [برای کسب این ستاره] ایفا کنیم. پس باید این هفته را به خوبی به پایان برسانیم. تمرکز ما بر همین است.

ما به طور خلاصه (با #کان ) در مورد مسائلی که مربوط به این هفته است، اهمیت آن و چگونگی هضم حذف مقابل پاریس صحبت کردیم.»

 

درمورد حذف در مقابل پاریس :

«این به زودی هضم نمی شود. شما خیلی راحت نمی خوابید. این طبیعی است و مطمئنا می توانید با دیدن من متوجه شوید. اما زندگی ادامه دارد و ما یک وظیفه بزرگ پیش رو داریم. سه بازی بسیار دشوار و مهم برای هدف باقی مانده فصل خود داریم.»

 

در مورد انگیزه بازیکنانی که این تابستان تیم را ترک خواهند کرد:

«رفتن، کار آنهاست. احساس میکنم در هر بازیکنی شوق وجود دارد. هر بازیکنی از اینکه در بایرن بازی می کند با انگیزه و سپاسگزار است. من هیچ نگرانی در مورد کسی ندارم. آنها سعی می کنند دوباره به قهرمانان آلمان تبدیل شوند.»

Image

فلیک : «ما متمرکز و با انگیزه هستیم. هنوز شش بازی باقی مانده است، 18 امتیاز برای بدست آوردن. ما به ذهنیت معمول خود نیاز داریم. ما می خواهیم همه تلاشمان را بکنیم و هر چه زودتر قهرمان شویم. اما رقابت می تواند تا پایان [فصل] تنگاتنگ باشد. تا زمانی که این رقابت تمام نشده [و تکلیف قهرمان مشخص نشده] باشد، ما باید همه چیز را درنظر بگیریم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید