پپ وستهام
|

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی و کلوپ بورخه در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ پپ گواردیولا در مصاحبه قبل از بازی با کلوپ بورخه در کنفرانس مطبوعاتی از بازیکنانش صحبت کرد.پپ گواردیولا معتقد است که رودری ، هافبک سیتی ، چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

ملی پوش اسپانیایی از زمان ورودش از اتلتیکو مادرید در تابستان 2019 ، یکی از اعضای اصلی تیم بوده و در قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر و قهرمانی جام کارابائو نقش داشته است.گواردیولا پیش از بازگشت بازی برگشت در لیگ قهرمانان اروپا با کلوب بروخه ، از پیشرفت این بازیکن 25 ساله ابراز رضایت کرد و از رودری برای ادامه پیشرفت حمایت کرد.

سرمربی سیتی گفت: 🔻

 

“فصل بسیار طولانی است ، 11 ماه بالا و پایین دارد.مهم این است که یک هافبک همیشه ثابت باشد: 7 ، 8 ، 7 ، 8. داشتن از 10 و سپس 2 یا 3 بودن بهتر است. شاید وینگرها یا مهاجمان بتوانند این کار را انجام دهند ، اما برای یک هافبک خوب نیست”من فکر می کنم اکنون او بسیار پایدار است ، همیشه توجه می کند و متوجه شده است که ما به دنبال چه چیزی هستیم زیرا گاهی اوقات شما به زمان نیاز دارید تا بفهمید ما به دنبال چه چیزی هستیم.
“ما بیش از حد راضی هستیم. وقتی در اتلتیکو به سراغ او رفتیم این را می دانستیم ، او در حال رشد است و امیدوارم بتواند بازیکن بهتری باشد.”
این بستگی به او دارد و اگر او ذهنش را باز کند و بفهمد که باید چه کار کند ، هنوز حاشیه ای برای بازی بهتر دارد و امیدوارم بتوانیم به او کمک کنیم. “

سیتی پس از بازی برگشت 2 بر صفر با پاری سن ژرمن در آخرین بازی خود ، مقابل قهرمان بلژیک که به دنبال بازگشت به اروپا است ، به میدان می رود.

پپ گفت که دو بازی بعدی ، با بازی سیتی در خانه بروخه در دو هفته آینده ، مهم خواهد بود.

گواردیولا خاطرنشان کرد:🔻

اکنون بازی با مهمترین تیم بلژیک است.
بلژیک در ده سال گذشته 15 استعداد برتر ایجاد کرده است. شما تیم ملی ، جسمانی ، شجاعت و استعداد را می بینید.هافبک های کناری ، مدافعان مرکزی تهاجمی هستند. آنها مستقیم بازی می کنند و در یک سوم پایانی کیفیت دارند.
ما آن را قبل از قرعه کشی می دانستیم. وقتی قرعه کشی شد ، گفتم: “عجب. آنها سخت هستند و مقابل لایپزیگ نتیجه خوبی گرفتند.دو بازی بعدی برای ما و البته آنها بسیار مهم است. “

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید