| |

مصاحبه پپ گواردیولا و ایکای گوندوگان قبل از بازی با بوروسیامونشن‌گلادباخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم منچسترسیتی و بوروسیامونشن‌گلادباخ فردا شب در دور ۱/۸مرحله رفت لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ به صماف یکدیگر می‌روند .قبل از این دیدار ایکای گوندوگان و پپ گواردیولا به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند

ایکای گوندوگان (در مورد نتایج فعلی سیتی) 🔻

با داشتن تاکتیک های مناسب و مدیری که همیشه راه حل های صحیح را به شما ارائه می دهد این نتایج بدست امده. ذهنیت برنده کار سختی است که ما در زمین تمرین انجام می دهیم.
ما با اعتماد به نفس زیاد وارد بازی ها می شویم. همه اینها منجر به دویدن باورنکردنی می شود.

درباره بوروسیامونشن‌گلادباخ 🔻

من در این چند ماه بوروسیا مونشن گلادباخ را بسیار دیده ام و آنها تیم عالی و روحیه عالی دارند و در یک روز خوب می توانند هرکسی را شکست دهند ، آنها در مرحله گروهی با شاختار دونتسک این کار را کردند.آنها کیفیت ، انرژی زیادی دارند.

درباره کاپیتان 🔻

فرناندینیو ما را هدایت می کند و در صورت نیاز او در آنجا هستیم.عملکرد او مقابل آرسنال باورنکردنی بود ، او همیشه در کنار ماست و با ما صحبت می کند. و البته مسلماً نحوه بازی او بسیار مهم است.او یک رهبر واقعی است. او کسی است که ما به او نیاز داریم. همیشه خوب است که خوب بازی کنید.

دربازه بازی خودش 🔻

من در نقشی متفاوت و تهاجمی تر بازی می کنم و سعی می کنم به محوطه حریف نزدیک شوم. این خطرناک تر است و منجر به گل بیشتری می شود. اما چون گل های بیشتری می زنم به این معنی نیست که بهتر بازی می کنم.

 

در ادامه پپ‌گواردیولا گفت 🔻

ما مانند یک بازی معمولی آماده خواهیم شد ، مانند بقیه. ما چیزی را تغییر نمی دهیم. جزئیات کمی برای سازگاری ممکن است تغییر کند.

درباره بازی اول و‌ میهمان بودن سیتی 🔻

ما عادت نداریم که انجا بازی کنیم زیرا آنها در آلمان بازی می کنند ، اما بعد از آن ما بازی خود را انجام می دهیم و سعی می کنیم نتیجه ای بگیریم که تاکنون انجام داده ایم.

پپ در مورد هواداران در استادیوم ها🔻

همه چیز بسیار تغییر کرده است ، اکنون بهتر شده است اما می تواند بدتر شود – باید مطمئن باشیم.امیدوارم برای فوتبال جهان ، استادیوم ها پر شود و مردم از بازی ها لذت ببرند. اما من هنوز احساس می کنم که با پایان این وضعیت فاصله زیادی داریم.

پپ در مورد اخبار مصدومیت🔻

همه به جز نیتن آکه در شرایط خوبی هستند.

پپ در مورد انتخاب پنالتی‌زن 🔻

نه ، در حال حاضر به انتخاب در تیم فکر می کنم.من هنوز مطمئن نیستم زیرا باید ببینم بازیکنان چگونه بهبود می یابند و چه احساسی دارند. ما فردا تصمیم خواهیم گرفت

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید