ادین ترزیچ در کنفرانس خبری لیگ قهرمانان فصل 2023/24
| | | |

مصاحبه پیش از بازی ادین ترزیچ مقابل نیوکاسل یونایتد به همراه صالح اوزجان – لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال ۷۲۴ – بوروسیا دورتموند روز سه‌شنبه ساعت ۲۱:۱۵ در سیگنال ایدونا پارک، ورزشگاه خانگیشان به مصاف نیوکاسل می‌رود. دیدار رفت در ورزشگاه خانگی نیوکاسل با برتری یک بر صفر دورتموند با تک‌گل فلیکس انمچا به پایان رسید. هر دو تیم با یک برد، یک تساوی و یک شکست، با چهار امتیاز در رتبه‌های دوم (دورتموند) و سوم (نیوکاسل) قرار دارند و برای صعود رقابت می‌کنند. ساعاتی پیش مصاحبه خبری پیش از بازی ادین ترزیچ سرمربی سیاه و زردها انجام شد

ادین ترزیچ درباره مصدومیت‌ها و اعضای تیم:

وضعیت بدون تغییر باقی می‌ماند. با امره، ما آن را روز به روز جبران می‌کنیم. برای فردا سخت به نظر می‌رسد و فردا تصمیم می‌گیریم. رامی با مسائلی دست و پنجه نرم می‌کرد. او از ناحیه پشت ران خود مشکل داشت. امیدواریم فردا درست بشود.

ادین ترزیچ درباره دیدار دور رفت:

شروع بسیار قوی‌ای بود. نیوکاسل شجاع و تهاجمی بود و از زمین خودمان پرس می‌کرد. بعد از ۱۵ دقیقه توانستیم کنترل خود را به دست آوریم. هدف ما این بود که در فضاهایی که آنها برای ما فراهم می‌کنند کارآمدتر باشیم تا موفق شویم.

ترزیچ درباره شکست در درکلاسیکر:

بسیار ناامید کننده بود زیرا قبلاً سخت کار کرده بودیم و جاه طلبی های بالایی داشتیم. اما ما به خودمان گفتیم که با یکدیگر بسیار صادق خواهیم بود. ما مرحله شروع را مرور کردیم، به خصوص زمانی که ۲-۰ عقب بودیم، آن زمان بود که بازی ما واقعا شروع شد. ما برای حرکت رو به جلو از دوشنبه با یکدیگر بسیار باز و صادق بوده‌ایم. ما فقط نمی‌خواهیم از بازی شنبه درس بگیریم، بلکه می‌خواهیم آن را به عنوان یک هشدار هم در نظر بگیریم. چون حتی فصل قبل هم اولین بازی آبان ماه را بعد از دریافت گل از روی ضربات ایستگاهی باختیم.

صالح اوزجان در این باره سرسختانه گفت:

ما با هم صادق بودیم و آن را پشت سر گذاشتیم. در مقایسه با فصل گذشته، همه در مدیریت چنین شرایطی بسیار پخته‌تر شده‌اند. فردا، ما این شانس را داریم که این را نشان دهیم.

اوزجان درباره بازی با بایرن در ادامه:

در بازی‌های برتر، مخصوصاً وقتی مقابل بایرن بازی می‌کنید و زودتر گل می‌خورید، همیشه سخت است. ما از نظر روحی آماده بودیم، اما وقتی از هر نظر کمبود داشتیم: دوئل‌های فیزیکی، پاس‌کاری، یافتن فضاها – پس بازگشت به بایرن دشوار می‌شود.

ترزیچ درباره نیوکاسل یونایتد:

ما به هشدار نیاز نداریم. ما می‌دانیم که نیوکاسل چقدر خوب است. آنها منچستریونایتد و حالا آرسنال را در خانه شکست داده‌اند. ما از کیفیت آن‌ها آگاه هستیم و می‌دانیم که آن‌ها از عملکرد دو هفته پیش مقابل ما راضی نبودند. فردا خیلی شدید خواهد بود. ما می‌دانیم که فشار آن‌ها بسیار بالاست. ما باید تا انتها متمرکز بمانیم. ما یک فرصت عالی برای کسب سه امتیاز و پیروزی در مقایسه مستقیم مقابل نیوکاسل داریم.

ترزیچ درباره موکوکو:

ما از ویژگی های او آگاه هستیم. او همیشه خوب می‌دَود، سخت کار می‌کند. با این وجود، ما در مورد ترکیب فردا، امروز به طور علنی بحث نمی‌کنیم. اما یوسف قطعا توجه ما را به خود جلب کرده و پر از انتظار است.

ترزیچ درباره عملکرد تیم خود در بازی‌های حساس:

بازی مقابل بایرن اولین شکست خانگی ما پس از مدت‌ها بود. این چیزی است که ما بحث کرده‌ایم. در سال‌های اخیر چهار بار مقابل منچسترسیتی بازی کرده‌ایم و هرگز به این سختی وارد بازی‌ها نشده‌ایم. بازی در نیوکاسل برای ما بسیار مهم بود. آنجا هم نشان دادیم که توانایی داریم.

ترزیچ درباره پست شماره شش:

پروفایل‌های بازیکنان مختلف برای هر موقعیت وجود دارد. امره و صالح در توانایی خود برای تثبیت مکرر ما کاملاً مشابه هستند. علاوه بر این، ما به بازیکنانی نیاز داریم که بتوانند حریف را بی ثبات کنند، مانند سابیتزر و انمچا. همیشه در مورد یافتن ترکیب مناسب با پوشش دفاعی مناسب است. ما می‌دانیم که پتانسیل‌های زیادی در درون ما وجود دارد. صالح عملکرد فوق‌العاده‌ای برای ما انجام داده است و فردا دوباره عملکرد خوبی برای ما خواهد داشت.

ترزیچ درباره نیوکاسل در ادامه گفت:

آن‌ها تیم خوبی هستند که در یک سال و نیم گذشته در سطح بالایی بازی می‌کنند. آن‌ها الگوهای هجومی مختلفی دارند. آن‌ها انعطاف پذیر و بسیار پویا هستند. ما از این موضوع درس گرفته‌ایم. برای بازیکنان خوب است که نه تنها مطالب ویدیویی را تماشا کنند، بلکه احساس کنند وقتی حریف پرس می‌کند، چه احساسی دارد و ما باید راه حل‌های مناسب را پیدا کنیم. نیوکاسل می‌خواهد عملکرد بهتری ارائه دهد. اگر آن‌ها بهبود پیدا کنند، ما باید همین کار را انجام دهیم.

– پایان نشست خبری

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید