| | |

مصاحبه پیولی سرمربی تیم آث‌میلان قبل از بازی با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳مرحله۱/۴نهایی دور رفت

به گزارش فوتبال۷۲۴ استفانو پولی، سرمربی میلان معتقد است که ناپولی می تواند رویکرد متفاوتی در بازی اول مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه داشته باشد:

 

“ما باید عملکرد عالی داشته باشیم.”

 

روسونری کمتر از دو هفته پس از پیروزی 4-0 در ورزشگاه مارادونا در سری آ، چهارشنبه در سن سیرو میزبان پارتنوپی است.

 

🎙”همه چیز متفاوت خواهد بود. این بازی 180 دقیقه طول می کشد.”توجه مورد اساسی است، ما نمی توانیم این مورد را پایین بیاوریم زیرا خطرآفرین خواهد بود. سری آ داستان متفاوتی است، ما ثابت کرده‌ایم که در لیگ قهرمانان اروپا زندگی می‌کنیم، بنابراین باید بهترین تلاشمان را کنیم و تمرکز داشته باشیم. هواداران ما فشار زیادی را برای ارائه بهترین ها ارائه خواهند کرد.”

 

آیا میلان فشار کمتری نسبت به ناپولی احساس می کند؟

 

🎙”من اینطور فکر نمی کنم. ما در مورد لیگ قهرمانان اروپا و رویاهایمان صحبت می کنیم. ما آرام هستیم زیرا به خوبی آماده شده ایم. ما باید با اشتیاق خود بازی کنیم. هر دو تیم با انگیزه خواهند بود، رسیدن به نیمه نهایی شگفت انگیز است.

 

پیولی ادامه داد:

 

🎙 “ناپولی تیمی است که بیشترین گل را در این فصل لیگ قهرمانان زده است.”

هشت تیم باقی مانده اند و همه آنها قوی هستند. ما از 0-0 شروع می کنیم اما انتظار دو بازی متعادل را دارم، ما خوب آماده شده ایم و انتظار داریم چیز متفاوتی از آنها داشته باشیم.

 

رهبران سری آ بدون گلزن برتر خود، ویکتور اوسیمن خواهند بود، اما جیووانی سیمئونه نیز دچار مصدومیت عضلانی شده است، در حالی که جاکومو راسپادوری به طور کامل آماده نیست، بنابراین اسپالتی می تواند از الجیف الماس به عنوان 9 کاذب استفاده کند.

پیولی گفت:

 

🎙”من نمی دانم اسپالتی چه خواهد کرد.”

من در مورد فاز دفاعی صحبت می کردم، نمی دانم آنها تهاجمی خواهند بود یا عمیق خواهند نشست. بچه های من باید بتوانند موقعیت های مختلف را بخوانند و فضاها را پیدا کنند.تنها چیزی که مهم است فردا است، ما در پایان فصل ارزیابی خواهیم کرد، راه زیادی در پیش است و نتیجه فردا مثبت بودن کار ما را مشخص خواهد کرد.

 

تئو هرناندز نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه صحبت کرد و گفت که مصدومیت اوسیمن “هیچ چیز” را برای میلان تغییر نخواهد داد.

این اولین باری است که روسونری در بیش از یک دهه گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند، در حالی که ناپولی هرگز به این مرحله از رقابت های نخبگان اروپا نرسیده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید