| |

مصاحبه کوفلت سرمربی تیم ولفسبورگ قبل از بازی با سویا ،لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ فلوریان کوفلت ، سرمربی ولفسبورگ و ژوسوا گیلاووگی، منتظر دیدار لیگ قهرمانان اروپا در سویا با این تیم اسپانیایی هستند.

  • گرگ ها در روز سه شنبه 23 نوامبر برای بازی ماقبل آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امسال به سویا می روند. سبز و سفیدها پس از کسب اولین پیروزی خود در رقابت ها با پیروزی 2-1 مقابل سالزبورگ در فولکس واگن آرنا در هفته چهارم، قصد دارند بازی در اندلس را تکرار کنند تا خود را در رقابت برای حضور در مرحله حذفی حفظ کنند. . فلوریان کوفلت، سرمربی ولفسبورگ و ژوسوا گیلاووگی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز دوشنبه با رسانه ها صحبت کردند.

فلوریان کوفلت در مورد غیبت کوئن کاستیلز گفت 🔻

«وقتی کاپیتان ما در مدت کوتاهی محروم می شود، این چیزی نیست که ما از آن خوشحال باشیم. از سوی دیگر، مایلم تاکید کنم که در پاوائو پروان، ما کسی را داریم که در هنگام کار بسیار قابل اعتماد بوده است. من شک ندارم که فردا یک دروازه بان خیلی خوب در دروازه خواهیم داشت.”

کوفلت درباره میزبان گفت 🔻

 

 «سویا تیم بسیار فشرده‌ای است که از جمله نقاط قوت آن می‌توان به کار ضد توپ و پرس اشاره کرد که شاید برای یک تیم اسپانیایی کمی غیرعادی باشد. آنها با توپ بسیار قوی هستند، به خصوص در بازی با توپ و پاس . ما باید خود را با آن تطبیق دهیم اما انعطاف پذیری هم از خود نشان دهیم. مخصوصاً در جلو، ما باید در هر موقعیتی با سرعت بازی کنیم – در غیر این صورت به دست سویا شکست خواهیم خورد.

کوفلت درباره اهمیت بازی گفت 🔻

«اگر می‌خواهیم بیش از یک بازی دیگر در لیگ قهرمانان داشته باشیم، بسیار مهم است که پیروز شویم. پس از برد خانگی ما مقابل سالزبورگ، گروه برای سعود هر تیمی باز است. ما بهترین موقعیت شروع را نداریم، اما این در دستان خودمان است و از این بابت بسیار خوشحالیم. چیزهای زیادی برای از دست دادن نداریم، اما چیزهای زیادی برای به دست آوردن داریم. این همان چیزی است که می‌خواهیم فردا به زمین بیاوریم – سطح خاصی از هیجان و گرسنگی برای بالا رفتن.»

کوفلت درباره بازیکنان گفت :🔻

 

«این واقعیت که جاش اینجا نشسته است، نشانگر قوی است که او بازی خواهد کرد. پائولو اوتاویو نیز برای آخرین جلسه تمرینی در دسترس است. او آخرین تست [تناسب اندام] خود را در اینجا پشت سر گذاشت. احتمال حضور او در ترکیب فردا – و احتمالاً شروع بازی – بسیار زیاد است.

در ادامه ژوسوا گیلاووگی به سوالات پاسخ داد

او درباره سلامت جسمانی خود گفت :🔻

«چهارشنبه گذشته در تمرین چیزی احساس کردم. بازی مقابل بیله‌فلد ریسک بسیار بزرگی بود، اما امروز احساس می‌کنم واقعاً آماده هستم. حالا مربی باید تصمیم بگیرد که آیا می توانم از ابتدا به تیم کمک کنم یا از روی نیمکت شروع کنم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید