مصاحبه گاسپرینی قبل از بازی آتلانتا و منچستریونایتد در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴  گاسپرینی، سرمربی آتالانتا از بازگشت خوزه لوئیس پالومینو به ترکیب قبل از دیدار منچستریونایتد در برگامو خوشحال است و معتقد است که اوروبیچی ها می توانند از گروه صعود کنند.

سرمربی آتلانتا پیش از بازی بزرگ روز سه شنبه مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا با اسکای اسپورت ایتالیا صحبت کرد.

بازی اول با وجود اینکه در نیمه دوم با نتیجه 2-0 پیش بود با شکست 3-2 به پایان رسید و گاسپرینی گفت که تیم باید برای دو بازی بعدی به خوبی آماده شود تا در تعطیلات بین المللی برخی از بازیکنان را بازیابی کند.

گاسپرینی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:🔻

ما پالومینو را داریم و این یک موفقیت است. در این دوره گذشته غیبت های زیادی در خط دفاع داشتیم، اما آنها را به خوبی مدیریت کرده ایم و سازگار شده ایم.اکنون باید با منچستر و کالیاری روبرو شویم، سپس بعد از استراحت همه در دسترس خواهند بود.

یونایتد از شکست سنگین مقابل لیورپول با پیروزی 3-0 مقابل تاتنهام برگشت و گاسپرینی از ارزش تیم اوله گونار سولشایر آگاه است.

گاسپرینی ادامه داد:🔻

 

یونایتد ارزشمند است، با فراز و نشیب است آنها مقابل لیورپول بد شکست خوردند و سپس تاتنهام را به خوبی شکست دادند.تیم در سطح جهانی است، اما ما نیز می‌خواهیم بازی خود را تحمیل کنیم. آنها جایگزین های زیادی دارند و شکل آنها نیز تغییر کرده است.
نمی دانم بازی چگونه خواهند بود. ما باید مراقب باشیم و 100 درصد توان خود را بدهیم.»

آنتونیو کونته با پیوستن به یونایتد در ارتباط بود اما به نظر می رسد قراردادی با تاتنهام هاتسپر امضا کند.

گاسپرینی از سرمربی سابق اینتر تمجید کرد و گفت که او برای قهرمان سابق ایتالیا “خوشحال” است.

گاسپرینی ادامه داد:🔻

برای آنتونیو خوشحالم. اگر او به آنجا برود، به آن چیزی که امیدوار بود رسیده است.او مثل همیشه عالی کار خواهد کرد، او عالی است.

سرمربی آتلانتا اذعان داشت که فصل به دلیل مصدومیت و غیبت در این فصل سخت بوده است.

او گفت: 🔻

“غیبت ها مشکل ساز بود، زیرا همه آنها در دفاع بودند.” اما برای برخی از بازیکنان، این یک فرصت بود.
ما در مرحله ای از فصل هستیم که در لیگ قهرمانان در منطقه خاصی هستیم، در اروپا بازی های تعیین کننده ای خواهیم داشت و می توانیم صعود کنیم.
با دو برد در سه بازی تقریباً صعود منطقی خواهد بود. با توجه به تمام اتفاقاتی که افتاده، فصل خوب است. انتظارات از ما همیشه بالاست.»

ناپولی و میلان در صدر جدول سری آ فاصله ایجاد کرده اند اما گاسپرینی تاکید کرد که فصل طولانی است و امیدوار است به تیم های پیش رو بپیوندد.

او گفت: 🔻

“آنها کارهای باورنکردنی انجام می دهند، تنها کسانی که می توانند امیدوار باشند اینتر هستند.” اما آنها باید سرعت خود را کاهش دهند، آنها قهرمانی فوق العاده ای دارند.
تیم های قدرتمندی هستند که به منطقه اروپا نزدیک شده اند. ما باید از ابزار آنها آگاه باشیم.راه قهرمانی هنوز طولانی است.»

تئون کوپمینرس تاکنون در هر سه بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است و گاسپرینی معتقد است که این بازیکن 23 ساله رهبر آینده آتلانتا خواهد بود.

گاسپرینی افزود: 🔻

 

“او هنوز بازیکن جوانی است اما شخصیت بزرگی دارد.” او به طور قابل توجهی در حال رشد است و با اعتبار عالی وارد شده است.
او در آینده رهبر آتالانتا خواهد بود و حتی در حال حاضر بازیکن بسیار مهمی برای ما است.

گاسپرینی درباره بازی گفت 🔻

برای ما بازی مهمی است، اما به شرط پیروزی
می دانیم که از سه بازی بعدی به شش امتیاز نیاز داریم، بنابراین این مسابقه مهم است، اما تعیین کننده نیست.

آتالانتا در دو دوره قبلی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول و منچستریونایتد روبرو شد.آنها در دو بازی مقابل تیم پپ گواردیولا یک امتیاز کسب کردند و قرمزها را در آنفیلد شکست دادند.

گاسپرینی گفت:🔻

زمانی که لیورپول و سیتی را ملاقات کردیم، آنها در اوج خود بودند.
آنها سازماندهی شده، محکم و با هویت مشخص بودند. از نظر من، یونایتد مانند یک تیم در حال ساخت به نظر می رسد. با این حال، آنها پتانسیل بالایی دارند، آنها ثابت نبوده اند، اما هنوز هم تیم بسیار قوی هستند.

دمیرال از مصدومیت بهبود یافته است، اما برات جیمسیتی هنوز دور از میادین است و مقابل شیاطین سرخ در دسترس نخواهد بود.

گاسپرینی گفت: 🔻

پالومینو و دمیرال هیچ مشکلی ندارند، جیمسیتی با مصدومیت بازو دست و پنجه نرم می کند، او آن را به درستی حرکت نمی دهد، بنابراین نمی تواند بازی کند.تولوی پس از استراحت بازخواهد گشت و ماتئو پسینا نزدیک است، نمی‌دانم به موقع برای بازی مقابل کالیاری بهبود می‌یابد یا خیر. ما انگیزه و تعهد مناسبی برای رویارویی با این فصل داریم.بازی بسیار متفاوتی در منچستر خواهد بود. ما با تیمی با شخصیت در مقابل 70000 هوادار بازی کردیم.

کریستیانو رونالدو دو هفته پیش مقابل لا دئا گل برتری را به ثمر رساند و تاکنون 4 گل مقابل نراتزوری به ثمر رسانده است.

گاسپرینی گفت: 🔻

“او یک فوتبالیست فوق العاده است، اما همه او را می شناسند.”
او در منچستریونایتد خیلی خوب عمل می کند و به سری آ خیلی کمک کرد. شخصاً از بازگشت او به انگلیس متاسفم زیرا همیشه امیدوارم با بهترین بازیکنان در ایتالیا روبرو شوم.
سولسشر سال گذشته کار بزرگی انجام داد، حتی اگر یونایتد دوم شود. منچستریونایتد پتانسیل بالایی دارد، اما همیشه ثابت نیست. با این حال، آنها در لیگ برتر نیز به اهداف خود خواهند رسید.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید