| | |

منچسترسیتی در رقابت برای جذب ستاره‌های برزیلی به مصاف لیورپول می رود‌‌

به گزارش فوتبال۷۲۴ منچسترسیتی در حال آماده سازی پیشنهادی برای به خدمت گرفتن استعداد برزیلی مد نظر لیورپول است.
کایکی دا سیلوا چاگاس معروف به کایکی تمدید قرارداد خود را با تیم فعلی‌اش فلومیننزه رد كرده است.

این بازیکن 17 ساله به لطف پاهای مسحورکننده و توانایی تیز پاس دادن با هموطن خود نیمار مقایسه شده و با باشگاه های مختلفی در سراسر اروپا خواستار او هستند

طبق اخبار اخبار برزیلی Globo Esporte ، شاختار دونتسک اخیراً 5 میلیون یورو برای کایکی پیشنهاد داده است که با افزودنی ها احتمالاً به 15 میلیون یورو رسیده است. با این حال ، آنها برای جذب امضای باید با منچسترسیتی رقابت کنند ، که از آن زمان مذاکرات خود را با فلومیننزه آغاز کرده است.

 

متینیو ، هم تیمی او در فلومیننزه ، علاوه بر کایکی ، برای گروه سیتی نیز جالب توجه است. هدف این خواهد بود كه كایكی را مستقیماً به جوانان مستقر در من سیتی جذب کنند ، در حالی كه متینیو در یك باشگاه دیگر از این گروه شروع می كند.
گروه سیتی باشگاه‌های مختلفی در سراسر جهان دارند. در ملبورن ، نیویورک ، یوکوهاما ، خیرونا ، مونته ویدئو ، بمبئی ، سیچوان ، لومل و تروا.
کایکی و متینیو هر دو 17 ساله هستند و قرارداد آنها تا 30 دسامبر 2022 ادامه دارد. با این حال ، هر دو باید قبل از رفتن به اروپا صبر می‌کنند تا 18 ساله شود.

 

 

کایکی در ژوئن 18 ساله می شود و علاقه لیورپول را به خود جلب کرده است
قرمزها قبلاً با نمایندگان وی تماس گرفته اند.

طبق گفته UOL ، این نمایندگان قبلاً تمدید قرارداد در فلومیننزه را رد کرده اند. با انقضا قرارداد 3 ساله ای که او در ابتدای سال 2020 امضا کرد ، تیم برزیلی مجبور است از او کسب درآمد کند.

قرمزها سابقه خرید اژ فلومیننزه را به دلیل استعدادهای جوان دارند ، در تابستان 2020 با 1.8 میلیون پوند با مارسلو پیتالوگا دروازه بان نوجوان قرارداد امضا کرده اند . یک قرارداد برای کایکی نیز می تواند به همین شکل انجام شود

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید