موراتی مسی
| | | | |

موراتی: لیونل مسی بارسلونا را ترک نخواهد کرد، اینتر نیازی به تونالی و هالند ندارد

فوتبال724– رئیس پیشین اینتر، ماسیمو موراتی گفت: “لیونل مسی بارسلونا را ترک نخواهد کرد”، در حالی که وی همچنین درباره آینده ستاره نراتزوری، لاوتارو مارتینز و همچنین امکان خرید ساندرو تونالی و ارلینگ هالند اظهارنظر کرد.

مسی علیرغم نا آرامی های خارج از زمین، بار دیگر در این فصل شکوفا شده است و در 31 بازی برای بارسلونا 24 گل به ثمر رسانده است.

با اوج گیری مسی، بارسا در صدر لالیگا قرار دارد، و قبل از اینکه لیگ اسپانیا که به دلیل کروناویروس به حالت تعلیق در بیاید، صدرنشینی را از رقیب دیرینه رئال مادرید پس گرفت و در صدر جدول قرار دارد.

در حالی که آینده مسی همیشه دستخوش شایعات زیادی است، موراتی انتظار دارد که او برای همیشه در کنار بارسا بماند.

موراتی به پارلامنتو گفت:

مسی رویای هرکسی است، اما او از بارسلونا جدا نخواهد شد. او هنوز هم بهترین بازیکن آنها است.

لاوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، در رادار بارسا قرار دارد تا به هموطنش لیونل مسی بپیوندد و خط حمله کاتالان ها را تقویت کند.

مارتینز همچنین با غولهای اسپانیایی رئال مادرید و لیگ برتر منچسترسیتی پیوند خورده بود، مهاجمی که قبل از این که همه گیری کروناویروس ورزش را به تعطیلی بکشاند، در 31 بازی 16 گل برای اینتر به ثمر رسانده بود.

در حالی که احتمال نقل و انتقال لاوتارو هنوز پابرجاست، موراتی می گوید که او معتقد است که انتقال به بارسلونا و پیوستن به مسی می تواند برای او خیلی خوب باشد.

موراتی گفت:

همه چیز به او بستگی دارد. من می خوانم که بارسلونا پیشنهادهای گزاف را برای او ارائه کرده، که نه گفتن به آن دشوار خواهد بود.

اینتر با سرمربی جدید آنتونیو کنته در آغاز فصل 2019-20 در بازار نقل و انتقالات فعال شد، و هنوز هم با بازیکن های بیشتری در ارتباط است.

طبق گزارش ها، اینتر كنته به جذب ساندرو تونالی، هافبک برشیا و ایتالیا علاقمند است.

موراتی اضافه کرد:

ساندرو تونالی خوب است، اما اینتر از قبل استفانو سنسی را دارد.

موراتی همچنین در مورد جذب ارلینگ هالند، ستاره بوروسیا دورتموند، که از زمان ورود از سالزبورگ در ژانویه، در بوندس لیگا طوفانی آغاز کرده گفت:

کاری که او می کند باعث می شود شما بخواهید او را به خدمت بگیرید، اما اینتر از قبل روملو لوکاکو را دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید