مینو رایولا : منچستریونایتد مثل حباب صابون است که اگر رشد کند دیر یا زود می ترکد

ه گزارش فوتبال۷۲۴ مینو رایولا در مصاحبه اخیر خود با یادآوری فروش احتمالی هالند به منچستر در‌گذشته، در مورد منچستریونایتد بسیار تند صحبت کرد .

 

مینو رایولا گفت

من اغلب در گزارشها سرزنش هایی می شنوم، می گویند قیمت یک فوتبالیست خیلی بالاست، دستمزد فضایی است و پورسانت انتقال دیوانه کننده است. اما اشتباه نکنید، این یک تجارت است و اگر بفهمم که فوتبالیست من به باشگاهی می رود که نمی تواند شرایط عادی را برای او فراهم کند، اگر ببینم که باشگاه هیچ عنوانی کسب نکرده است و زمان مشخصی برای او تعیین کرده است وارد عمل می‌شوم.

 

مینو رایولا در ادامه گفت

 

انتقال به منچستریونایتد همیشه یک ریسک بزرگ است. هر زمان که نوبت به فروش فوتبالیستم به منچستریونایتد می‌رسد، همیشه سعی می‌کنم او را از این کار دور نگه دارم، و به وضوح بگویم که ممکن است حرفه‌اش در خطر باشد و او در آینده از یک سوپراستار بالقوه به یک بازیکن معمولی تبدیل شود. به سطح قبلی بازگردد و او باید با آن کنار بیاید. مثال های زیادی وجود دارد، شما خودتان همه چیز را به خوبی می دانید. در واقع، این دلیل منطقی برای چنین الزاماتی از سوی باشگاه است.
منچستریونایتد مثل حباب صابون است که اگر رشد کند دیر یا زود می ترکد. و وقتی منچستریونایتد در برخی از بخش‌های فصل در جایگاه اول قرار دارد و من می‌شنوم که مردم درباره قهرمانی احتمالی خود صحبت می‌کنند، این نمی‌تواند باعث تمسخر من شود. منچستریونایتد همیشه جایی برای لغزش پیدا می کند و در نهایت دوباره با صورت در گل می افتد.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید