فلیک اتلتیکو
| | | | | |

هانسی فلیک بعد از برد 4 بر صفر در برابر اتلتیکو مادرید : از تیم خود بسیار راضی هستم

فوتبال724– شاگردان هانسی فلیک در تیم بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ از گروه A رقابتها در اولین بازی خود میزبان تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا بودند. در این دیدار که با نتیجه ۴_۰ تمام شد تیم سیمئونه هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

هانسی فلیک ، سرمربی بایرن ، احساس می کند توانایی تیمش برای غلبه بر بازی فیزیکی اتلتیکو مادرید سیمئونه در کسب پیروزی مهم است.

بایرن 51.9 درصد از دوئل ها را برد، و لوكاس هرناندز مدافع بایرن جنگنده ترین بازیکن میدان بود و 8 بار در این دیدار صاحب توپ شد.

هانسی فلیک درباره بازی با اتلتیکو مادرید گفت:

ما از فضاها به خوبی استفاده كردیم و بسیار كارآمد بودیم. 4 گل فوق العاده بود. پیروزی در بازی اول مهم است. ما در دفاع از نظر بدنی بسیار حضور خوبی داشتیم، البته در‌ چند بازی گذشته همیشه چنین نبوده است.

فلیک درباره تیم مقابل گفت:

ضد حمله اتلتیکو همیشه بسیار عمیق است، بنابراین در مقابل فضاهای باز زیادی وجود دارد. ما این را می‌دانستیم و به خوبی از آن استفاده کردیم.

فلیک درباره توماس مولر گفت:

او می داند کجا بایستد. او همچنین در زمین مربی تیم است. او امروز در سمت راست بازی کرد، اما هنوز هم در سمت مرکز زمین ما بسیار مهم است. شما می توانید بگویید که او یکدست مربی در زمین است.

فلیک درباره تعویض لواندوفسکی گفت:

رابرت می داند که او در این فصل بازی های زیادی دارد. همچنین برای او خوب است که 90 دقیقه بازی نکند. من فکر می کنم او دلیلی نداشت که امروز نسبت به تعویض بدبین باشد.

فلیک درباره درخشش کومان گفت:

او امشب بازی فوق العاده ای داشت. من بدم نمی آید که او یک گلزن شود. او به خصوص در لیگ قهرمانان تعداد گل خوبی دارد.

فلیک در ادامه گفت:

ما با تیمی برنامه ریز و باهوش روبرو شدیم اما به طور خارق العاده ای با آنها وارد چالش شدیم. در مقابل دروازه بسیار خوب بودیم و می توانیم از این بازی راضی باشیم و این مهم است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید