| | |

پپ گواردیولا : مردم می گویند مادرید خوش شانس است، اما این درست نیست

به گزارش فوتبال۷۲۴ منچسترستی با هدایت پپ گواردیولا دوباره به مسیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا رسید و مجدد خاطرات تقابل در الکلاسیکو را زنده کرد

این فصل، سیتی و رئال مادرید در سناریوهای کاملاً متفاوت به دنبال فینال لیگ قهرمانان اروپا هستند، در حالی که مردان آنچلوتی بسیار بهتر از فصول اخیر، در آستانه کسب جام هستند. و با منچسترسیتی که در لیگ برتر با لیورپول برای قهرمانی می جنگند دیدار میکنند

پپ گواردیولا قبل از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

پپ گواردیولا درباره بازی بد ولی برنده شدن گفت 🔻

من نظری در مورد این بحث ندارم.

پپ گواردیولا درباره بازیکنانی مثل هالند اکنون ترجیح می دهند به مادرید بروند گفت 🔻

هیچ نظری ندارم.

گواردیولا درباره تفاوت مادرید با زیدان🔻

در سال 2020 یک تساوی بسیار نزدیک بود، جزئیات برنده را مشخص کردند. چیزی که من از مادرید دیدم، مخصوصاً دیروز، این است که آنها بازیکنانی با اراده دارند. چیزی که بیش از همه دوست دارم این است که در سختی با پیروزی 0-3 بازیکنانی هستند که انگشت خود را بالا می برند و می گویند اینجا هستم. توپ را در پیروزی 0-3 نمی سوزاند، دیگران وقت را رد میکنند، اما آنها نه. مودریچ و کروس، یا کارواخال و آلابا، البته بنزما این را نمیخواهند.

تعادل نتیجه گواردیولا مقابل مادرید🔻

مقابل مادرید بردم و باختم. وقتی چندین بار مقابل یک تیم بازی می‌کنید، می‌برید و می‌بازید. با استعداد مادرید به هیچ وجه نمیشود مقابله کرد جز اینکه با نیروی بیشتری آنها را شکست دهیم.
سعی می کنیم یک بازی خوب انجام دهیم

گواردیولا درباره گابریل ژسوس گفت 🔻

او همان بازیکنی است که در برزیل استثنایی است. تیته آن را می داند و من می دانم. او بازیکن بسیار مهمی برای برزیل بوده، هست و خواهد بود.

 

پپ درباره کامبک مادریدی‌ها گفت🔻

کیفیت آن تصادفی نیست. شانس نیست. آنها در همه چیز سطح بالایی دارند. افرادی که می گویند آنها خوش شانس هستند … هیچ چیز از فوتبال نمیدانند

گواردیولا درباره چیزی که او در مادرید آنچلوتی بیشتر دوست دارد🔻

خیلی چیزها، من همیشه مادرید را دوست داشتم، از زمانی که مقابل آنها بازی کردم. خیلی کارها را به خوبی انجام می دهند.

پپ درباره مصدومین گفت 🔻

حضور آنها در شک و تردید است. واکر در ده روز گذشته و استونز از برایتون تمرین نکرده اند. ما فردا پس از صحبت با آنها تصمیم می گیریم.

آیا میتوانید مادرید را برای دومین بار حذف کنید؟🔻

بدیهی است که بله، زیرا آنها بارها اینجا بوده اند. حضور دوبار متوالی در نیمه نهایی برای سیتی بسیار خوب است. خیلی از تیم ها اینجا نیستند، ممکن است یک روز اینجا نباشیم. به همین دلیل به بازیکنانم می گویم که لذت ببرند.

آیا یک نیمه نهایی دیگر کافی است؟ گواردیولا 🔻

به عنوان یک مربی هرگز به آنچه می خواهم نخواهم رسید. من همیشه رویای دیگری خواهم داشت. وقتی رفتم می گویی خوب بودم یا نه و همه چیز را در جای دیگری امتحان می کنم. من سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم. امیدوارم در کمترین زمان ممکن سختی بکشیم.

گواردیولا درباره وینیسیوس و اهمیت بازیکنان مادرید 🔻

این داستان وجود دارد و ما نمی توانیم آن را تغییر دهیم. فردا آنها 11 بر 11 بازی می کنند. ما با فوتبالیست هایی بازی می کنیم که در این موقعیت ها و فراتر از آن بوده اند و بارها به فینال رسیده اند و آنها را برده اند. ما فاقد آن هستیم. اما شاید آنها مشکلاتی دارند که ما نداریم. ما می توانیم همه چیز را برنامه ریزی کنیم، اما در نهایت 11 بر 11 است و کیفیت و قدرت ذهنی بازیکنان نتیجه را تعیین می کند. قرار نیست من و کارلو در این مسابقه پیروز شویم، بلکه فوتبالیست هایی که مردم برای آنها به میدان می آیند. قبل از اینکه در مورد بنزما صحبت کنم، اما وینیسیوس، به عنوان مثال، فقط 21 سال دارد، او خیلی جوان است، انتقادات زیادی به او وارد شد و این فصل او فوق العاده بوده است. او برای تیم ملی بازی می کند. گاهی اوقات ما خیلی سریع از بازیکنان انتقاد می کنیم. او تنها 21 سال سن دارد، او در تیم بزرگی حضور دارد و اعداد و ارقام او گویا هستند. ما در حال یادگیری هستیم، رشد می کنیم..

پپ درباره سیتی در مقایل تاریخ مادرید🔻

اگر مجبور شویم مقابل تاریخ آنها بازی کنیم، شانسی نخواهیم داشت. آنها در آن بهترین هستند. اما ما میل به رقابت با آنها را داریم، این یک آزمون باورنکردنی است. ما می خواهیم آن را امتحان کنیم. ما باید در هنگام پاس دادن، با هم بودن و زمانی که توپ را در اختیار داریم، سخت کار کنیم. مثل اینکه مقابل بایرن یا بارسلونا بازی کردیم، تیم هایی که بارها اینجا بوده اند. در دهه گذشته ما به اینجا رسیده ایم و این خیلی خوب است.

گواردیولا درباره هواداران گفت 🔻

باشگاه ها باید در هر اقدامی به هواداران نزدیک باشند. بدیهی است که پول لازم است. نمی‌دانم وضعیت چگونه است، با مدیرعامل صحبت می‌کنم. وقتی هواداران احساس کنند باشگاه متعلق به آنهاست، خیلی خوب است.

پپ درباره بنزما گفت 🔻

در دو بازی مقابل اسپورتینگ و بازی اول مقابل اتلتیکو ما خوب بازی کردیم و در بازی برگشت مقابل اتلتیکو بهتر بازی کردند و موقعیت‌هایی خلق کردند. واضح است که بنزما نه تنها در برابر چلسی بلکه در طول دوران حرفه ای خود گل های زیادی به ثمر می رساند. این فوق العاده است.

گواردیولا هنوز هم درباره مصدومین مشکوک است 🔻

فردا تمرین داریم ببینیم حالشان چطور است، باید تا امروز بعدازظهر صبر کنم تا ببینم چطور هستند، چه احساسی دارند. آنچه مسلم است بازیکنانی خواهند بود که باید در پستی بازی کنند که مال آنها نیست.

پپ درباره نگاهی به گذشته بازیهای دوتیم گفت 🔻

ما رئال مادرید را در دو بازی بسیار مساوی شکست دادیم، حذف شدیم… در دهه گذشته در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم، مرحله گروهی را پشت سر گذاشتیم، در مرحله یک هشتم نهایی بودیم، در نیمه نهایی… این یک روند است. من همیشه این احساس را داشتم، همچنین با بایرن، چقدر خوب است که اینجا، در کنار بهترین های اروپا باشم. بودن در اینجا نشان دهنده چیز بسیار زیبایی است. باید رقابت خوبی داشته باشیم و دو بازی استثنایی انجام دهیم تا به فینال برسیم. ناگفته نماند که ما برای رئال مادرید احترام قائلیم. ما می خواهیم مانند رئال مادرید یا لیورپول به فینال برسیم و آن را ببریم.
من دوست دارم، و مطمئنم که خواهد شد، که آنها بیایند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آنها را به خود نزدیکتر کنیم. آنها دو تیم بسیار خوب هستند، امیدوارم لذت ببرید.
ما در نیمه نهایی هستیم. باعث افتخار است. ما با تیم هایی هستیم که همیشه در تاریخ بوده اند. داریم می رسیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید