| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن و لروی سانه قبل از بازی فردا

لروی سانه :

«ما کاملا روی بازی‌های خودمان متمرکزیم و می‌خواهیم در هریک از آنها بدون توجه به اتفاقات بیرون از زمین پیروز باشیم. حتی اگر تعدادی از بازیکنان غایب باشند، باز هم تیم بسیار خوبی داریم. ما اف سی بایرن هستیم و می‌خواهیم تمام بازیها را ببریم.»

 

درباره اینکه آیا سعی میکند بازیکنان واکسینه نشده را متقاعد کند یا خیر:

«من خودم واکسینه شده‌ام و از واکسیناسیون دفاع می‌کنم. البته با بچه ها صحبت می‌کنم. از آنها می‌خواهم بتوانند به ما کمک کنند. آنها بازیکنان مهم و خوبی هستند. ما بعنوان یک تیم از آنها این را می خواهیم، اما به تصمیم آنها هم احترام می گذاریم.»

سعی می کنم مثبت باشم. از فصل گذشته راضی نبودم. اگر بخواهم بگویم فصل خوبی داشتم، انسان کوری [نادانی] هستم. می خواستم نشان دهم که چه کاری می توانم انجام دهم، تا به جایگاهی که قبل از مصدومیتم داشتم برگردم. باید نشان می دادم که می توانم فوتبال بازی کنم.»

Image

درباره مشکلات اخیر خط دفاعی:

«این مشکل فقط مربوط به مدافعان نیست. دفاع مربوط به کل تیم است. ما داریم روی آن کار می کنیم. در مورد آن زیاد با مربی صحبت می کنیم و می خواهیم عملکرد بهتری داشته باشیم.»

 

یولیان ناگلسمن :

«لیگ قهرمانان اروپا هرگز بی اهمیت نیست. فردا ما برای گرفتن نتیجه تحت هیچ فشاری نیستیم، اما در بایرن همیشه می خواهیم برنده باشیم. اکنون می توانیم پس از [شکست در] آگزبورگ واکنشی نشان دهیم. روی نیمکت گزینه های زیادی [قدرت تغییر نتیجه بازی را داشته باشند] نداریم. اما هنوز این مسابقه یک بازی مهم است.»

«کینگ و سابی [ سابیتزر ] آسیب دیده هستند. باید دید که آیا آنها می توانند بازی کنند یا خیر. سابی مشکلاتی در ناحیه آشیل و ساق پا دارد. کومن مشکلات عمده ای ندارد، اما باید منتظر بمانیم زیرا یک بازی مهم بوندسلیگا در آخر هفته وجود دارد. اگر آنها بازی نکنند، ما یک تیم بسیار کوچک داریم.»

Image

در مورد زوله و استانیشیچ :

«نیکی تحت مداوا بوده است و فردا مورد معاینه قرار می گیرد. همین امر در مورد استانی نیز صدق می کند. ممکن است در آخر هفته دو گزینه دیگر داشته باشیم.»

 

درباره استراحت کردن لواندوفسکی همراه با با تیم ملی:

«در مورد این موضوع با تیم ملی صحبت شد. کنترل حجم کار برای لوی نیز مهم است. چون چوپو در قرنطینه است، لوی اکنون زیاد استراحت نخواهد کرد. خوب بود که او این استراحت را انجام می داد.»

Image

در مورد عملکرد دفاع مقابل آگزبورگ :

«وقتی به حریف اجازه می دهید آزادانه سانتر کند و سپس باید در دوئل های مستقیم درون محوطه جریمه دفاع کنید، کار سخت می شود. این موضوع فقط به دلیل خط دفاعی نیست، بلکه ارتباط چندانی با آن ندارد. از نظر من این یک مشکل کلی است.

این مشکل همیشه مربوط به لحظه ای است که ما توپ را از دست می دهیم. این مربوط به بستن فوری فضا است. تصور نکنید که ما همیشه مالک توپ باقی خواهیم ماند. شما باید برای آن آماده باشید: اگر توپ را از دست بدهیم چه؟ این تنها نکته ای است که باید روی آن کار کنیم.»

 

در مورد بازیکنان واکسینه نشده:

«قوانین روشنی وجود دارد. اگر بازیکنی [با شخصی] گفتگو داشته باشد و تست کووید آن یک نفر در عرض 48 ساعت مثبت باشد، فرد واکسینه نشده باید قرنطینه شود. ساده است. حال همه بازیکنان خوب هستند. آنها بعد از هفت مورد آزمایش قرار خواهند گرفت. اکنون پیش بینی کردن سخت است.»

Image

به دلیل موضوع واکسیناسیون در تیم تفرقه ایجاد می شود؟

ناگلسمن :

«شما همیشه درون یک تیم نظرات یکسانی نمی بینید. می توانید در مورد موضوعات بحث برانگیز صحبت کنید. این کاری است که بازیکنان انجام می دهند. یک گروه [تیم] همیشه نباید کاملا یکدست باشد. اما ما باید بخاطر هم در کنار یکدیگر باشیم.»

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید