مصاحبه سولسشر پس از جدایی از منچستریونایتد

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم منچستریونایتد بعد از شکست سنگین مقابل واتفورد ترجیح داد مربی خود را تغییر دهد

سولسشر به صورت توافقی از این تیم جدا شد و بعد از جدایی درباره این اتفاق صحبت کرد

سولسشر گفت 🔻

شما می دانید که این باشگاه برای من چه معنایی دارد و می خواستم در اینجا به چه چیزی برسم. برای باشگاه، هواداران، بازیکنان، کارکنان. می خواستم قدم بعدی را برداریم – برای قهرمانی بجنگیم، جام ها را به دست آوریم. من نمی خواهم به همه چیز پاسخ دهم … روزنامه نگاران از من می خواهند مصاحبه کنند، اما نه، من هیچ مصاحبه ای انجام نمی دهم.

با نگاهی به گذشته، من بسیار افتخار می کنم. این یکی از آن چیزهایی است که در زندگی خود آرزویش را دارید. اول بازیکن بودی، بعد مربی تیم ذخیره بودی، بعد شغل بعدی ات، آن یک آرزو و تنها کاری که انجام ندادی مدیریت تیم اصلی بود. حالا این را هم داشتم

از لحظه اول تا آخرین لحظه بسیار لذت بخش بود، بنابراین باید از همه بازیکنان تشکر کنم، زیرا از زمانی که تیم را هدایت کردم، آنها به بهترین افراد تبدیل شده اند. یکی آمد، یکی رفت، اما کار کردن با همه لذت بخش بود.

سولسشر درباره مدیریت باشگاه گفت 🔻

می خواهم از مالکان تشکر کنم که به من فرصت دادند، زیرا همه این فرصت را ندارند، اما من آن را داشتم. من مفتخرم و مفتخرم که به من اعتماد کردند تا با باشگاه پیش بروم و واقعاً امیدوارم که آن را در شرایطی بهتر از زمانی که آمدم ترک کنم.

من دوستان خوبی پیدا کردم، روابطم را با چند دوست عالی بازسازی کردم. کارمندان جدیدی آمدند که من واقعاً با آنها دوست شدم. من از جلوی در بیرون خواهم رفت زیرا فکر می کنم همه می دانند که من همه چیز را برای این باشگاه دادم. این باشگاه برای من همه چیز دارد. متأسفانه نتوانسته ام به نتایج مطلوب برسم و وقت آن است که کنار بروم.

سولسشر درباره فصل قبل گفت 🔻

 

من به کاری که انجام داده ایم افتخار می کنم. اجرای اول لذت بخش بود. اما بعد، وقتی سوم شدم، آن بازی آخر فصل گذشته را که جسی گلزنی کرد، دوست داشتم. روشی که دور هم جمع شدیم و مقام سوم را گرفتیم فوق العاده است. همه به عنوان یک تیم سخت کار کردند.
مقام دوم لیگ در فصل گذشته با برخی از بهترین تیم های اروپا، به نظر من این نیز یک دستاورد بزرگ است. من همیشه این را به یاد خواهم داشت. می دانم که اساس کار گذاشته شده است. من می دانم که آنها آماده هستند و مطمئن هستم که آماده خواهند شد.

سولسشر درباره گفتگو با بازیکنان در‌روز اخر‌گفت🔻

امروز صبح به بچه ها گفتم: به خودتان ایمان داشته باشید، از بازی برای منچستریونایتد لذت ببرید. لیگ قهرمانان یک صحنه بزرگ است.

 

سولسشر در باره مربی موقت گفت 🔻

مایکل کریک سرمربی تیم مقابل ویارئال خواهد بود. من واقعا به او احترام می گذارم، من واقعا مایکل را دوست دارم. الان دارم احساساتی میشم… حالشون خوب میشه. من آنها را دنبال و حمایت خواهم کرد.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید