پیراناها ، کوسه ها و آینده دیوید آلابا‌‌

اختصاصی فوتبال۷۲۴ _ رئیس افتخاری بایرن مونیخ به خاطر سخنان خود مشهور است و افسانه باشگاه از این فرصت استفاده کرده است و کاملا صریح در مورد خواسته های گزارش شده توسط دیوید آلابا نماینده فعلی مذاکرات او صحبت می‌کند.او پینی زهوی را “یک پیرانا حریص” می‌خواند و درباره خواسته‌های آنها صحبت کرده است .

آلابا ، که قرارداد فعلی او در پایان فصل به پایان می رسد ، شاهد مذاکره در مورد یک معامله جدید در بایرن است که گفته می شود او به دنبال دستمزد ناخالص 20 میلیون یورویی در هر فصل است. برندگان لیگ قهرمانان 11 میلیون یورو به اضافه 6 میلیون یورو پاداش ناخالص در هر فصل به او ارائه می دهند.

هوینس گفت:

من چند هفته پیش با او قهوه خوردم ، هنوز به نتیجه نرسیده ایم.او یک پسر عالی است ، هانسی فلیک واقعاً می خواهد او را حفظ کند. همه دوست دارند او با ما بماند ، او بازیکن بسیار خوبی است.

با این وجود او می‌گوید یک نقطه تاریک وجود دارد و آن مشاور آلابا است:

او یک پیرانا حریص به عنوان مشاور دارد. پدری که من خیلی او را دوست دارم اجازه می دهد تحت تأثیر او قرار بگیرد. تمدید قرارداد فقط به توافق در مورد حقوق بستگی دارد. همه چیز در مورد پول است.

رئیس اولی هوینس از بایرن مونیخ در جلسه عمومی سالانه بایرن در المپیا‌هال در تاریخ 15 نوامبر 2019 در مونیخ

 

اسطوره بایرن‌مونیخ اضافه کرد:

من امیدوارم که دیوید در نهایت کسی باشد که پیروز می‌شود. او در حال حاضر در بهترین باشگاه جهان است ، کجا باید برود؟ در پایان او باید تصمیم بگیرد. او 28 ساله است و نباید اجازه دهد از خارج تحت تأثیر قرار گیرد. ما چیزی بیش از این که او بماند نمی خواهیم.

بایرن وقتی صحبت از نقل و انتقالات و مذاکرات مربوط به قرارداد است ، خیلی تیمی دست و پا بسته ای نیست
کوسه باواریایی خود را چیزی بیش از یک مبارزه با پیرانا می داند که زهوی با آن مقایسه می شود. آلابا به طور رسمی توسط پدرش راهنمایی می شود. زهوی به دلیل تنظیم معاملات پول های کلان در جهان فوتبال مشهور است

مسئله ای که بایرن دارد این است که آلابا 28 ساله ، که مدتها به عنوان یکی از بهترین مدافعان چپ جهان شناخته می شد ، پس از آمدن مربی هانس فلیک فصل گذشته به یکی از بهترین مدافعان میانی جهان تبدیل شد و در کنار جروم بواتنگ در خط دفاع بایرن قرار گرفت. انتقال پست او فقط به ارزش او افزوده است و مشاور بازیکن به خوبی می داند که باشگاه هایی در جهان وجود دارند ، که آماده پرداخت دستمزد مورد نظر آنها هستند.

منچستر سیتی ، منچستر یونایتد ، چلسی ، اینترمیلان ، پاریس سن ژرمن و احتمالاً برخی تیم‌های دیگر توانایی پرداخت 20 میلیون یورو در هر فصل آلابا را دارند. در نسخه روز پنجشنبه کیکر نشریه آلمانی ، هربرت هاینر ،رئیس بایرن اظهار داشت که “هیچ کس با قهرمان آلمان در مورد آلابا تماس نگرفته است و گفت که او معتقد است این بازیکن پیشنهاد قراردادی” عادلانه و رقابتی “دریافت کرده است.

مشکل این است که “رقابتی” مد نظر بایرن به اندازه رقابتی که توسط باشگاه های مورد حمایت عربستان / روسیه / ایالات متحده عنوان می‌شود ، رقابتی نیست.‌‌

هانسی فلیک و آلابا در جشن قهرمانی
هانسی فلیک و آلابا در جشن قهرمانی جام حذفی

 

این بازیکن اتریشی از سال 2010 در این باشگاه حضور دارد و در دو نوبت سه گانه بوندسلیگا ، پوکال و لیگ قهرمانان را فتح کرده است. او هیچ چیز دیگری نمی تواند در بایرن بدست آورد که قبلاً به دست نیامده باشد و یک چالش جدید و پرسود او را به طور جدی جذب می‌کند.

هاینر می‌گوید:

من واقعاً نمی توانم تصور کنم که دیوید بخواهد بایرن را ترک کند. ما علاقه زیادی به ماندن وی داریم و فکر می کنم او در بایرن نیز احساس راحتی کند. “

در کنار مانوئل نویر و توماس مولر ، آلابا یکی از بازیکنان با نفوذ این باشگاه است ، اما صحبت های پولی و حتی باشگاهی با اندازه و وضعیت بایرن هم ممکن است او را وسوسه کند

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید