| | |

کنفرانس خبری ادین ترزیچ مربی بوروسیا دورتموند و مارکو رویس

«این بازی ترکیبی از انتظار و دلواپسی است. بوروسیا دورتموند چهار بار فاتح جام شده است. فردا می خواهیم برای پنجمین بار جام را فتح کنیم. ما شانس زیادی برای کسب جام برای پنجمین بار داریم. مسیری که طی چند ماه گذشته با هم طی کرده ایم این فرصت را در اختیار ما قرار داده است.»

picture

«ما نه تنها از نظر تهاجمی تمرکز خواهیم کرد، بلکه می خواهیم از نظر دفاعی هم فرم خوبی داشته باشیم.

تمرکز تنها روی بازی تهاجمی اشتباه خواهد بود. موضوع درباره کل عوامل بعنوان یک بسته عملکردی است. ما هم از نظر تهاجمی و هم از نظر دفاعی به عملکرد خوبی نیاز داریم.

بسته کلی باید درست باشد. و ما باید مراقب باشیم زیرا لایپزیگ در حمله بسیار متغیر است. دو تیم که امسال بیشترین پیروزی را در این جام داشته اند، با یکدیگر روبرو می شوند. ما می خواهیم آن یک بازی دیگر را ببریم. آرزوی بسیار زیادی داریم که فردا جام را در دستان خود نگه داریم. ما به خود قول دادیم که سفر را با هم به پایان خواهیم رساند و می خواهیم این کار را با قاطعیت انجام دهیم. ما هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم تا این امکان فراهم شود.»

Image

«دیروز ارلینگ هالند برای اولین بار بعد از حدود دو هفته با ما در زمین بود و بنظر حالش خوب بود. این بازیکن نروژی همچنین در جلسه کوتاه تمرینی عصر چهارشنبه در ورزشگاه المپیا اشتادیون شرکت خواهد کرد. سپس باید منتظر واکنش [بدن او] باشیم، سپس بنشینیم و ببینیم که آیا [آمادگی او] برای فردا کافی است.»

picture

مارکو رویس :

«خوب است اگر ما بتوانیم جام را برای هواداران به دورتموند بیاوریم. من شخصا واقعا خوشحالم، هرچند متاسفم که این بازی بدون حضور هواداران برگزار می شود. این یک بازی بسیار جالبی خواهد بود. ما آماده ایم. ما می خواهیم هر سه بازی باقی مانده را ببریم. ما می خواستیم روند پیروزی را شروع کنیم، این کار را انجام دادیم. اکنون می خواهیم جام حذفی را به دست آوریم و به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم.»

Image

 

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید