| | |

کنفرانس خبری یوآخیم لوو سرمربی مانشافت و مانوئل نویر

مانوئل نویر :

«تک تک بازیکنان برای فردا آماده هستند. ما مقابل یک تیم برتر بازی خواهیم کرد. ما می دانیم چه انتظاری داریم و البته ما منتظر بازی در مونیخ هستیم. ما مدتها منتظر بودیم تا سرانجام این اتفاق بیفتد و ما واقعا هیجان زده هستیم. همه آماده هستند و ما فقط منتظر اولین بازی خود در خانه در مونیخ هستیم.

جو در تیم بسیار خوب است. ما خوب تمرین کردیم و روی جزئیات کار کردیم. می خواهیم با یک نتیجه مثبت شروع کنیم. بازیکنان تازه به تیم برگشته (مولر و هوملس) بلافاصله در تیم جا افتادند. توماس و ماتس همیشه بازیکنان اصلی باشگاه و کشور بوده اند.

ما به زودی آخرین جلسه تمرینی را پشت سر می گذاریم و آخرین آمادگی خود را به صورت تیمی خواهیم داشت. ما بسیار هیجان زده هستیم که می توانیم در استادیوم تمرین کنیم. ما مشتاقانه منتظر شروع و قهرمانی اروپا هستیم که امیدوارم موفقیت آمیز باشد.»

Image

در مورد حضور هواداران فردا در استادیوم:

«این برای ما بسیار مهم است. ما می دانیم که ارائه یک عملکرد خوب را به هوادارانمان مدیون هستیم. ما به همه پشتیبانی از خانه و استادیوم نیاز داریم. این حمایت خانگی حس ویژه ای برای ما است.»

Image

درباره مواجهه با امباپه :

«پاریس سنت ژرمن ما را از صعود در لیگ قهرمانان حذف کرد و او یک عامل بود. اما یک سال قبل ما آنها را در فینال شکست دادیم. من نمی دانم چه آمار بیشتری در ذهن حضور خواهد داشت. قدر و اندازه توانایی های یکدیگر را می دانیم. اما من از نقاط قوت بازیکنان دیگر نیز آگاهم.

می دانیم که فرانسه در چند سال گذشته فوتبال فوق العاده ای بازی کرده است. اما ما هم یک تیم راحتی برای رویارویی نیستیم. مجبور نیستیم از کسی [بدلیل ترس از حریف] پنهان شویم. ما برای آنها احترام قائلیم، اما خودمان را از پیش بازنده نمی بینم. ما می خواهیم این بازی را ببریم.»

Image

یوآخیم لوو :

«ما طی دو هفته گذشته بسیار خوب آماده شده ایم و در مسیر صحیحی گام برداشته ایم. جو خوبی وجود دارد ، همچنین بلند پروازی و انگیزه زیادی در تیم وجود دارد. ما به خوبی آماده هستیم و مشتاقانه شروع تورنمنت هستیم. شما می توانید جو مثبت و احساس اشتیاق را در تیم احساس کنید؛ بالاخره بازی در حال شروع شدن است. از درون، من آرام و با خیال راحت هستم. روحیه تیم درخشان است و همه عطش موفقیت دارند. این باعث اعتماد به نفس من می شود.

به استثنای یوناس هوفمن همه بازیکنان در چند روز گذشته از جمله لئون تمرین کرده اند. به طور کلی، لئون تأثیر بسیار خوبی ایجاد کرده و مصدومیتش کاملا برطرف شده است. البته او فردا در ترکیب اصلی نیست. ما امشب بعد از آخرین جلسه تمرین در مورد حضورش در تیم باشد یا خیر صحبت خواهیم کرد و تصمیم خواهیم گرفت که آیا او در تیم باشد یا خیر.

Image

ما با انتظار و هیجان زیادی وارد مونیخ شدیم. ما خوشحالیم که تورنمنت را در برابر قهرمان جهان شروع می کنیم. این یک اتفاق خاصی است. من همچنین بعد از خلا نبود تماشاگران در ماههای گذشته مشتاق حشور دوباره تماشاگران در ورزشگاه هستم.

من به این واقعیت فکر نمی کنم که این آخرین تورنمنت من خواهد بود. سر من برای فکر کردن به این موضوع بیش از حد مشغول هست. وقتی همه چیز تمام شود ممکن است اندکی غم وجود داشته باشد، اما من در حال حاضر به آن فکر نمی کنم.»

Image

در مورد اینکه چه کسی بعد از نویر دروازه بان دوم خواهد بود:

«ما گفتیم که برای این موضوع بازی به بازی تصمیم می گیریم. فردا برند لنو شماره 2 پشت مانوئل نویر خواهد بود.»

 

در مورد اینکه کدام 3 بازیکن فردا از تیم حذف می شوند:

«ما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ایم. این به شرایط لئون گورتسکا نیز بستگی دارد. تصمیم برای معرفی 26 بازیکن تصمیم صحیحی بود. اما واقعیت این است که فقط 23 بازیکن می توانند روی نیمکت در روز مسابقه باشند تصمیم اشتباهی بود.»

Image

در مورد پست کیمیش :

«یو [یوزوآ کیمیش] ثابت کرده است که می تواند در موقعیت های مختلفی بازی کند. او می تواند در سمت راست در دفاع و خط هافبک بازی کند. مانند فیلیپ لام او می تواند در همه پست ها بدون هیچ مشکلی بازی کند و همیشه عملکرد یکسانی را ارائه می دهد. من دوباره با او صحبت خواهم کرد و تصمیم خواهم گرفت.»

Image

در مورد ترکیب آلمان در مقایسه با فرانسه:

«ما کیفیت بالایی در تیم خود داریم و ترکیب بسیار بسیار خوبی داریم. بازیکنان زیادی داریم که می توانند در بازی تعیین کننده باشند. خطوط حمله در هر دو تیم بسیار بسیار خطرناک هستند. همه بازیکنان قادر به گلزنی هستند.

ایلکای و تونی باهوش هستند، می توانند فضاها را ببندند و پاس ها را پیش بینی می کنند. ما باید بعنوان یک تیم بسیار جمع و جور باشیم و فضاهای بزرگی برای حریف بجا نگذاریم زیرا این همان چیزی است که فرانسه به دنبال آن است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید