| |

کوکه هافبک اتلتیکو : ما نگران آنتوان نیستیم.

به گزارش فوتبال۷۲۴ کوکه ، هافبک اتلتیکو مادرید می گوید تیم اتلتیکومادرید نگران فرم آنتوان گریزمان قبل از دیدار با میلان نیست.
مهاجم فرانسوی در تابستان به صورت قرضی از بارسلونا به مادرید بازگشت اما هنوز در 5 بازی ابتدایی خود با غول های لالیگا یک گل نزده است.
“ما نگران آنتوان نیستیم. همه باید سطح خود را بازیابند ، او به تنهایی بازی نمی کند. او به همه اعتماد دارد و همه چیز پیش خواهد آمد. ما باید متحد باشیم. مطمئناً او برد را ترجیح می دهد تا شوت زدن. “
غول های لالیگا فردا در ورزشگاه Meazza با میلان دیدار می کنند. آنها در هفت بازی لیگ 14 امتیاز جمع آوری کرده اند اما آخرین بازی خارج از خانه خود را در آلاوز باختند.
بنابراین ، آنها برای پیروزی مقابل میلان باید چه کار کنند؟
گل زدن و شکست نخوردن. در هر دو زمینه قوی باشید. برای ورود قوی به بازی ها هافبک اسپانیایی در پاسخ گفت:
 “ما باید در هر دو زمینه پیشرفت کنیم و برای این کار تلاش می کنیم.”
میلان دو هفته پیش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان خارج از خانه در خارج از خانه لیورپول شکست خورد ، در حالی که اتلتیکو مادرید با تساوی 0-0 مقابل پورتو متوقف شد.
دیگو سیمئونه ، سرمربی اتلتیکو مادرید در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود گفت که مشتاقانه منتظر بازگشت به سن سیرو است.
این همان ورزشگاهی است که سرمربی آرژانتینی در دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکن فوتبال در اینتر بازی می کرد. با این حال ، اتلتیکو فینال لیگ قهرمانان 2016 را مقابل رئال مادرید در همان مکان شکست خورد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید