سائول
| | | | | | |

گزارش روز: چگونه مشکلات مالی باعث می شود اتلتیکو سائول نیگوئز را به منچستریونایتد بفروشد

فوتبال724- به گزارش آ اس، مشکلات مالی اتلتیکومادرید ممکن است باعث شود که این باشگاه پیشنهاد 75 میلیون یورویی منچستریونایتد برای ستاره خط میانی این تیم سائول نیگوئز را بپذیرد.

همانطور که توسط مارکا و کادناکوپ گزارش شده، فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده که چهار سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به چهار تیم برتر فعلی لالیگا یعنی بارسلونا، رئال مادرید، سویا و رئال سوسیداد تعلق می گیرد و اتلتیکومادرید باید در لیگ اروپا بازی کند.

این به معنای افت قابل توجه درآمد برای روخه بلانکوس است و ممکن است آنها مجبور شوند یک از ستاره های خود را بفروشند.

در گزارشی اخیر در آ اس آمده است که یونایتد آماده ارائه پیشنهاد 80 میلیون یورو (70 میلیون پوند) برای این بازیکن است، اما اکنون آنها می گویند نیمی از بند آزادی 150 میلیون یورویی وی کافی خواهد بود.

این هافبک قراردادی طولانی مدت در اتلتی تا سال 2026 با بند آزادی 150 میلیون یورو (136 میلیون پوند) دارد، اما گفته می شود شیاطین سرخ معتقدند که این قیمت به طور نامتناسبی زیاد است.

با توجه به اینکه به احتمال زیاد پل پوگبا در آینده نزدیک اولدترافورد را به مقصد احتمالی رئال مادرید ترک می کند، یونایتد به دنبال تقویت خط میانی خود است.

ماه گذشته گزارشی در ال موندو دپورتیوو نشان داد که چگونه ملی پوش اسپانیایی توسط گروه استلار به سرپرستی جاناتان بارنت به منچستری ها پیشنهاد شده است.

گفته می شود این بازیکن 25 ساله به ویژه برای یونایتد یک هدف بلند مدت است و به دلیل توانایی های وی گفته می شود که شیاطین سرخ وی را به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالات این باشگاه برگزیده اند.

دیگو سیمئونه می خواهد سائول را در واندا متروپولیتانو نگه دارد، در حالی که مربی آرژانتینی سعی می کند بازیکنان مهم تیم خود را، پس از کوچ یک سری از بازیکنان در تابستان گذشته، حفظ کنند.

دیگو گودین، ​​آنتوان گریزمان، فیلیپه لوئیس، رودری و هرناندز همه بازیکنانی هستند که در یک سال گذشته از این باشگاه خارج شده اند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید