| | |

گزارش AZ برای خط میانی بایرن مونیخ: 3 بازیکن خط میانی بایرن مثلثی در کلاس جهانی

فوتبال724– بخش دوم مقاله AZ درباره خط میانی بایرن مونیخ است: توماس مولر یوزوآ کیمیش و لئون گورتسکا در بالای این جدول نمره دهی هستند، جواهری بنام جمال موسیالا پتانسیل خود را نشان داده و هافبک جدیدا اضافه شده به تیم نا امد کننده ظاهر شده است.


توضیح: مرکز قدرت بایرن مونیخ در خط میانی: از سمت چپ: لئون گورتسکا، توماس مولر و یوزوآ کیمیش

در تابستان جدایی یک بازیکن باشگاه بایرن مونیخ را آزار داد: تیاگو (29 ساله) اسپانیایی باشگاه را بعد از 7 سال درحالی ترک کرد که بعد از فتح سه گانه از زمان حضورش در بایرن مونیخ نهایت لذت را برد. ولی البته انتقالش به به لیورپول در خط میانی بایرن رخنه ایجاد کرد. تا اینجای فصل یک نف تعادل را به خط میانی برگردانده: باین نبود تیاگو را بخوبی جبران کرده و مثلث جهانی این تیم، فوتبال برتری جویانه و موفق تری را تضمین کرده است.

این مقاله نمره دهی AZ براساس عملکرد خط میانی تا نیمه اول فصل تنظیم شده است.

یوزوآ کیمیش-درجه یک: ارزش رئیس خط میانی رمانی بهتر درک میشود که او مصدوم شد. بدون کیمیش که در ابتدای نوامبر مصدوم شد و تا همین بازی قبل از کریسمس غایب بود، مرکز بایرن بسیار آسیب پذیرتر از قبل بود. اما این مساله حالا تمام شده. هانسی فلیک مربی بایرن گفت: “کیمیش بخوبی در مسیری قرار گرفته که تا بازیکنی شود که این باشگاه را سر و شکل دهد.” آیا زمان زیادی نیست که این اتفاق افتاده؟ یک بازیکن کلیدی در پست شماره 6 و تا قبل از مصدومیت مغز تیم و بطور پیوسته عملکردی عالی داشته.

لئون گورتسکا-درجه دو: بازیکن سابق شالکه و بوخوم نیز کنار گذاشتنی نیست ودر پست شماره 8 موثر و پویا عمل میکند. گورتسکا خطاب به نشریه AZ گفت: “من و یو [یوزوآ کیمیش] باهم در داخا و خارج زمین رابطه خوبی داریم. ما هم را چشم بسته پیدا میکنیم. بایرن و تیم ملی از بازی ما منتفع هستند.” با توجه به زدن 4 گل و و سه پاس گل و عاملی موثر در خط حمله احتمالا درست است!

توماس مولر-درجه یک: این باواریایی اصیل همچون همیشه در زمین چرخ میزند. مولر در زدن 19 گل در 22 مسابقه نقش مستقیم داشته و هم تیمی هایش را در زمین مانند یک دستیار مربی هدایت و راهنمایی میکند. آیا مولر وضعیت بهتری از سال 2020 داشته؟ فلیک بی نهایت قدردان هجومی ترین بازیکن باواریایی این مثلث در کلاس جهانی (مولر – کیمیش – گورتسکا) هست و تا الان دلایل برای بازکشت او به تیم ملی کافی نبوده است. اما اگر اوضاع بر وفق مراد باشد، ممکنست نظرش در بهار عوض شود.

تولیسو دوباره مصدوم شد و روکا هم نا امید کننده ظاهر شد:

کورنتین تولیسو-درجه 4: جدایی تیاگو میتواند برای او فرصتی تازه باشد. با اینحال مصدومیت ماهیچه مانع استفاده از این فرصت برای این بازیکن فرانسوی شد. بنابراین تولیسودر 14 مسابقه تنها 2 گل زد. او نتوانست به تیم کمک چندانی بکند. صراحتا نمره او در خط میانی 4 است.

مارک روکا-درجه 4: بایرن به تازه وارد اسپانیایی امید بیشتری داشت. روکا هنوز نتوانسته از نظر سرعت، بازی خوانی و نبردهای دونفره انتظارات را برآورده کند. بازی در 7 مسابقه حساس و یک کارت زرد در لیگ قهرمانان در بازی مقابل سالزبورگ.

جمال موسیالا پا جا پای دیویس میگذارد:

خاوی مارتینز-درجه 3: این بازیکن اهل باسک بطرز نسبتا شگفت انگیزی در تابستان در مونیخ ماند. او نتوانست باشگاه جدیدی پیدا کند. او در حضور خوبش در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا با ضربه سر گل زد و در وقتهای اضافی برای بایرن پیروزی را به ارمغان آورد. حتی اگر سرعتش کم باشد همچنان یک جنگنده مطمئن محسوب میشود.

جمال موسیالا- درجه 2: هر کاری آلفونسو دیویس در فصل گذشته انجام داد، موسیالا همانها را در این فصل تکرار کرد: جوان تیز هوش باواریا. این بازیکن 17 ساله با دریبل و گلزنی بر همه تاثیر گذاشته و ناکنون در لیگ سه گل هم زده. آیا بهتر است با او بزودی قرارداد بسته شود؟ تضمین خوبی برای آینده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید