مصاحبه کامل سرمربی آینده بایرن‌مونیخ ،جولیان ناگلسمن

به گزارش فوتبال۷۲۴ جولیان ناگلسمن سرمربی آینده بایرن مونیخ دربارع آینده خود با نشریه بیلد گفتگو کرد

 

جولیان ناگلزمن در مورد اولین مربی بایرن اف سی بایرن:

 

“من می دانم که بایرن آگاه است که من از این منطقه هستم. اما به دلیل منشا من هیچ پاداش نخواهم برد. حتی به عنوان یک باواریایی بومی ، برای ماندن باید در مونیخ موفق باشم.”

 

ناگلسمن:

“برنامه من این نبود که بعد از 2 سال از لایپزیگ جدا شوم. این مربوط به تصمیم هانسی فلیک برای ترک بایرن بود. شکست فینال پوکال برای من ناراحت کننده بود. من می خواستم حداقل یک عنوان را در لایپزیگ بدست آورم. دیدن این خوب بود بازیکنانی که همه چیز را برای باشگاه و من می دهند “

 

ناگلسمن در مورد اینکه چند عنوانی می خواهد در بایرن بدست آورد:

 

“انتظارات در بایرن همیشه وجود دارد. شما باید لیگ را ببرید ، پوکال را ببرید و در لیگ قهرمانان بالا بروید، من با این چالش روبرو خواهم شد”

 

ناگلسمن در مورد مربیگری بایرن در 33 سالگی:

“من یک برنامه زندگی خاصی دارم. تصور نمی کنم که 20 یا 30 سال دیگر به انجام این کار ادامه دهم. من می دانم که یک کار رویایی دارم و هر روز از این امتیاز سپاسگزارم”

 

ناگلسمن:

“در حال حاضر من مشتاقانه منتظر کار در بایرن هستم. من با انرژی کامل این کار را بر عهده خواهم گرفت. بعد از همه ، من یک قرارداد 5 ساله امضا کردم”

 

از ناگلسمن در کنار بهترین مربیان (پپ ، کلوپ ، توچل) نام می‌برند:

“برای من افتخار است که با این همکاران کلاس جهانی ذکر شده ام. من هنوز عناوینی کسب نکرده ام و به اولین باشگاه بسیار بزرگ خود می پیوندم. ابتدا باید ثابت کنم که به حق در چنین باشگاه بزرگی هستم”

 

ناگلسمن بیشتر از همه منتظر بازیکنان بایرن است:

“البته کار با بهترین فوتبالیست جهان (لواندوفسکی) ، همچنین با مولر ، نویر ، جو کیمیچ و …بسیار جالب است. من فکر می کنم شناختن یک تیم جدید بسیار هیجان انگیز است”

 

ناگلسمن:

“من به ویژه مشتاقانه منتظر دیدن کیفیت فوق العاده این بازیکنان هر روز در تمرینات هستم. من چیزهای خوبی در مورد شخصیت بازیکنان شنیدم. من هیجان زده هستم”

 

ناگلسمن در مورد بهترین بازیکنی که تاکنون با او کار کرده است:

“آندره کراماریچ نمونه خوبی از توسعه قوی و سازگاری باورنکردنی است. او یک مرد عالی است ، همیشه همه چیز را می دهد و لیاقت داشتن این تعریف مثبت را دارد”

 

ناگلسمن در مورد اینکه آیا ریدل باکو را در بایرن به خدمت خواهد گرفت:

“من اینطور فکر نمی کنم. و من نمی دانم چرا ولفسبورگ او را می فروشد. او فقط به آنجا نقل مکان کرده ، یک فصل خوب بازی کرده و بدیهی است که در آنجا احساس راحتی می کند”

 

در مورد آنچه می خواهد در بایرن بهبود بخشد:

“این در مورد ادامه موفقیت در دهه گذشته است. یکی از وظایف اصلی من ایجاد تعادل بین ثبات دفاعی و این حمله باورنکردنی است. من می خواهم انعطاف پذیر باشیم تا مخالفان نتوانند تاکتیک ما را بخوانند”

 

کدام دستیاران را به بایرن می آورد:

“من یک لیست از کاندیداها دارم ، اما همه در حال حاضر تحت قرارداد هستند. بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا قراردادشان به پایان برسند. قبلاً مشخص شده است که من تحلیلگر ارشد بنیامین گلوک را از لایپزیگ می آورم”

 

ناگلسمن در هرمان گرلاند:

این واقعیت که هرمان نمی خواهد بماند هیچ ارتباطی با من ندارد. به اشتباه تفسیر شد. به باشگاه گفتم دوست دارم دو دستیار و یک تحلیلگر بیاورم. من هرگز به آنها نگفتم من جایی برای کارمند خاصی ندارم
“من رابطه بسیار خوبی با هرمان دارم. اما قدرت نگه داشتن او در باشگاه را ندارم. با این حال هنوز هم با او در ارتباط هستم و در صورت نیاز از او مشاوره می خواهم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید