|

یوفا پرونده انضباطی را علیه ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن شروع کرد

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از L’Équipe امروز عصر یوفا علیه ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن و لئوناردو، مدیر باشگاه، با توجه به اتفاقاتی که در پایان شکست شب گذشته مقابل رئال مادرید رخ داد، اقدامات انضباطی را آغاز کرده است.

اعتراض شدید این دو مرد به تصمیمات داوری در جریان باخت 3-1 در حال بررسی است و یوفا از گزارش بازی داوران و سایر شواهد در تحقیقات خود مانند ضبط ویدیویی استفاده می کند.

به گفته شاهدانی که با L’Équipe صحبت می کردند، الخلیفی و لئوناردو قبل از اتمام وقت صندلی های خود را ترک کرده و به سمت رختکن داوران حرکت کردند. گفته می‌شود که اولی فریاد می‌کشید و به دیوارها می‌کوبید، این عصبانیت او بود، اگرچه اطرافیانش این موضوع را تکذیب کردند.

زمانی که آنها سعی کردند وارد اتاق داوران شوند، به عقب رانده شدند و به آنها گفتند که آنجا را ترک کنند، اما لئوناردو بنا به گزارشات، در را مسدود کرد تا در را باز نگه دارد. گفته می شود که الخلیفی پرچم یک داور را برداشت و آن را از وسط به دو نیم کرد.

الخلیفی وقتی متوجه شد که توسط یکی از کارمندان رئال مادرید از او فیلم گرفته شده است، در سه نوبت به او گفت که این کار را متوقف کند. به گفته برخی شاهدان، زمانی که کارمند سابق به فیلمبرداری ادامه می داد، او به دست کارمند ضربه زد و باعث شد گوشی روی زمین بیفتد. پاری‌سن‌ژرمن ادعا می کند که این دروغ است و یکی از اعضای باشگاه به سادگی تلفن را گرفته است. رسانه های اسپانیایی گزارش داده اند که رئیس پاری سن ژرمن نیز مردی را که ضبط می کرد، تهدید شفاهی کرده و نیروهای امنیتی و پلیس رئال مادرید را مجبور به مداخله کرده است. اطرافیان الخلیفی این گزارش ها را تکذیب می کنند و مدعی هستند که او و لئوناردو فقط می خواستند با داور صحبت کنند اما از انجام این کار منع شدند.

به گفته منابع L’Équipe در باشگاه، رئال مادرید این ویدیو را برای یوفا ارسال کرده است، اما مدیران از انتشار عمومی این ویدیو خودداری کرده اند تا بیشتر به تصویر الخلیفی آسیب نرسانند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید